íktorn Posted November 26, 2014 Report Posted November 26, 2014 Jak to mówią gniot a nie łamiot sia Quote
massay1 Posted November 26, 2014 Report Posted November 26, 2014 A no co ty. Od tyłu pod siłownikiem odkręcasz cztery śrubki, zdejmujesz taką małą pokrywkę a pod nią jest regulacja wom. Wykręcasz dwa wkręty regulacyjne. Od tyłu odkręcasz wszystkie śruby na około pokrywy wałka wom i wyciągasz cały mechanizm wom. Bierzesz to ustrojstwo na warsztat, regenerujesz i zakładasz z powrotem. Tyle. Wcześniej trzeba olej spuścić. Jeżeli chcesz wyremontować skrzynię pośrednią nie trzeba zdejmować kabiny, jeśli skrzynię biegów nie trzeba zdejmować kabiny a jeśli tylny most nie trzeba zdejmować kabiny. Quote
Mikruss Posted November 27, 2014 Report Posted November 27, 2014 jak nie kupi nic za 30 kola??Jak poszukasz to kupisz w super stanie dobrego Fiata (do chyba 2000 roku New Holland trzaskał je tylko w nowej kabinie), skrzynia prosta jak drut, 2 synchronizatory, koszt jednego ok 200 zł nowy, pompy olejowe kupisz w serwisie za 700 zł, silnik Iveco niezniszczalny, mało pali. Miałem (miesiąc temu sprzedałem) fiata 780 miał z przodu zawieszone 400 kg obciążników i targał plug 3 skibowy wywrot Goizin na hydraulicznych zabezpieczeniach, ciężki jak diabli (dla porównania mam teraz Valtra 6550 bez obciążników i buja nią niesamowicie)i szedl w polu duzo lepiej jak nasze ursusy, silnik bardzo zrywny itp. A co ma się zepsuć to dostaniesz szybko i tanio. Quote
tomecki696969 Posted December 4, 2014 Report Posted December 4, 2014 Miałem LTZta i nie polecam dość często sprzęgło się pali (nie mówcie że gówniany kierowca lub coś w tym stylu) w tych ciągnikach jest za słabe sprzęgło do jego masy Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.