Jump to content

Recommended Posts

Posted

A no co ty. Od tyłu pod siłownikiem odkręcasz cztery śrubki, zdejmujesz taką małą pokrywkę a pod nią jest regulacja wom. Wykręcasz dwa wkręty regulacyjne.

Od tyłu odkręcasz wszystkie śruby na około pokrywy wałka wom i wyciągasz cały mechanizm wom. Bierzesz to ustrojstwo na warsztat, regenerujesz i zakładasz z powrotem. Tyle. Wcześniej trzeba olej spuścić.

 

Jeżeli chcesz wyremontować skrzynię pośrednią nie trzeba zdejmować kabiny, jeśli skrzynię biegów nie trzeba zdejmować kabiny a jeśli tylny most nie trzeba zdejmować kabiny.

Posted

jak nie kupi nic za 30 kola??

Jak poszukasz to kupisz w super stanie dobrego Fiata (do chyba 2000 roku New Holland trzaskał je tylko w nowej kabinie), skrzynia prosta jak drut, 2 synchronizatory, koszt jednego ok 200 zł nowy, pompy olejowe kupisz w serwisie za 700 zł, silnik Iveco niezniszczalny, mało pali. Miałem (miesiąc temu sprzedałem) fiata 780 miał z przodu zawieszone 400 kg obciążników i targał plug 3 skibowy wywrot Goizin na hydraulicznych zabezpieczeniach, ciężki jak diabli (dla porównania mam teraz Valtra 6550 bez obciążników i buja nią niesamowicie)i szedl w polu duzo lepiej jak nasze ursusy, silnik bardzo zrywny itp. A co ma się zepsuć to dostaniesz szybko i tanio.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...