Skocz do zawartości

Zdjęcie

Szukam żony! :)

• Zamknięty Temat jest zamknięty
406 odpowiedzi w tym temacie

#1 marcin8888

marcin8888

Użytkownik

• Użytkownik
  • PipPip
  • 49 postów

Napisano 30 listopad 2014 - 18:19

Witam miłe Panie
Jestem Marcin, mam 26l, mam gospodarstwo, jeśli chodzi o charakter to na pewno ma duży spokój co nie oznacza że nie lubię się czasem zabawić, nie mam nałogów, mam dyplom technik rolnik więc nie jestem jakimś tam szarym rolnikiem , mam poczucie humoru ,
jeśli nie chcesz się związać z rolnikiem, nie straszne Ci życie na wsi,
to napisz do mnie :)
Pozdrawiam serdecznie :)

• 0

#2 adam1208

adam1208

Rolnik z Mazowsza

• Użytkownik
  • 1079 postów

Napisano 30 listopad 2014 - 19:54

Rolnik szuka żony :D Napisz jeszcze skąd jesteś :)

• 0

#3 rafaello3

rafaello3

Super Farmer

• Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 901 postów

Napisano 01 grudzień 2014 - 00:02

Kolego zgłoś się do programu Rolnik szuka żony .
  • 0

#4 marcin8888

marcin8888

Użytkownik

• Użytkownik
  • PipPip
  • 49 postów

Napisano 09 grudzień 2014 - 10:29

Jestem z Lubuskiego :) okolice Międzychodu :)
  • 0

#5 damianus87

damianus87

Majster

• Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 303 postów

Napisano 09 grudzień 2014 - 11:37

Cytuje ostatnie zdanie kolegi Marcin88888 "jeśli nie chcesz się związać z rolnikiem, nie straszne Ci życie na wsi, to napisz do mnie". Czy wszystko jest ok :P ?
PS. Co to znaczy szary rolnik? Tytuł technika ma teraz większość ludzi przejmujących gospodarstwa, jakbyś powiedział ze masz mgr inż. to co innego :P
  • 0

#6 marcin8888

marcin8888

Użytkownik

• Użytkownik
  • PipPip
  • 49 postów

Napisano 09 grudzień 2014 - 17:34

dla mnie szary rolnik to taki który nie ma wykształcenia a znam takich, jak i również ludziom kojarzy się rolnik i butelka wódki, więc ja taki nie jestem , z czym jest wszytko ok ?
dziewczyny raczej patrzą spieprzać do miasta niż siedzieć na wsi, mało jest takich które chcą zostać
  • 0

#7 przemek2092

przemek2092

V.I.P