jolantcha61 Posted December 5, 2014 Report Posted December 5, 2014 witam mam problem po uszczelnienu pompy hayraulicznej wspomganie działa tylko w jedna strone w lewo siłownik wychodzi bardzo ciezko lub praktycznie wogole w prawo siłownik ma sie chowac orbitrol sprawdzony pompa niby ok bo w jedna strone działa gdzie mam szukac moze odpowietrzycorbitrol danfooss 160 sprawdzony i niaby jest ok siłownik tez ok Quote
jolantcha61 Posted December 5, 2014 Author Report Posted December 5, 2014 w lewo kreci sie jednym palcem siłownik wtedy wychodzi.... gorzej jest w prawo trzeba mocno bardzo dwoma rekami i siłownik nie moze sie schowac po zmianie wezy przy siłowniku w lewo ciezko sie kreci w prawo ok a siłownik nie chce sie schowac Quote
kubusjettaII Posted December 5, 2014 Report Posted December 5, 2014 jeśli po zmianie przewodów jest na odwrót to może któryś z przewodów jest nie drożny... Quote
henryk Posted December 5, 2014 Report Posted December 5, 2014 no widzisz ja mam inny problem założyli mi wspomaganie do 60-ki wszystko nowe 2500 zł.,i podczas jazdy stale co chwila muszę pociągać kierownicą w lewo bo inaczej wjechał bym do rowu,wymienili orbitrol na inny i jest to samo i stwierdzili że tak jest we wszystkich ciągnikach z takim wspomaganiem i że jak odkryją przyczynę to będę pierwszy do naprawy,te wspomagania są do kitu ,mając koła do oporu w lewo i kręcąc w prawo mam 3 obroty więc w drugą na mój rozum powinno być też 3,a jest 4 lub 4i pół,za każdy razem inaczej,efekt taki że na prostej drodze na 1 kilometrze robię powoli 2 obroty w lewo,najlepiej jeździć po polu wtedy się dużo zawraca i to jest niezauważalne-pozdrawiam i życzę pomyślności Quote
grzepaku1 Posted December 5, 2014 Report Posted December 5, 2014 henryku mnie się wydaje że jeśli masz jeden siłownik dwustronnego działania to że w jedną stronę jest 3 obroty a w drugą 4 to jest prawidłowo bo siłownik jest tak zbudowany że od strony tłoczyska tłocząc olej portzeba mniej oleju na wysunięcie go niż od drugiej strony bo pojemność siłownika od strony tłoczyska jest mniejsza Quote
henryk Posted December 5, 2014 Report Posted December 5, 2014 henryku mnie się wydaje że jeśli masz jeden siłownik dwustronnego działania to że w jedną stronę jest 3 obroty a w drugą 4 to jest prawidłowo bo siłownik jest tak zbudowany że od strony tłoczyska tłocząc olej portzeba mniej oleju na wysunięcie go niż od drugiej strony bo pojemność siłownika od strony tłoczyska jest mniejsza no ztym to jeszcze bym się zgodził i to nie jest główny problem ale z tym pokręcaniem kierownicy co chwila w lewo to już mnie wk....a ,ale cóż nie ma wyjścia póki co muszę tak jeździć może kiedyś coś wymyślą i będzie ok.-pozdrawiam Quote
grzepaku1 Posted December 5, 2014 Report Posted December 5, 2014 u mnie w renówce też trzeba co jakiś czas pokręcać kierownicą w jedną stronę ale na razie nie sprawia mi to problemu i podejrzewam że winny jest przepuszczający siłownik albo orbitrol,a ilość obrotów kierownicy by była jednakowa w prawo i lewo to moim zdaniem powinny być dwa siłowniki połączone ze sobą Quote
lottomito Posted December 6, 2014 Report Posted December 6, 2014 Co do różnej ilości obrotów w prawo i lewo nie mam pojęcia co to może być ale z "uciekającą" kierownicą to sprawę mogą załatwić dławiki na wejściach węży do siłownika. Powinny ustabilizować siłownik w jednej pozycji. Quote
grzepaku1 Posted December 6, 2014 Report Posted December 6, 2014 dławik ma za zadanie ograniczyć przepływ oleju a nie ustabilizować siłownik,zakładając dławiki w układzie kierowniczym możesz nie wyrobić zakrętu i uderzyć w drzewo Quote
jolantcha61 Posted December 6, 2014 Author Report Posted December 6, 2014 dzis znow walczyłem na lewarku ok jak opuszcze koła w lewo w miare ok w prawo bardzo ciezko orbitrol i kostke mam juz drugi i nadal nie wiec nie wiem juz pompa ok bo działa w jedna strone jeszcze musze siłownik sprawdzic Quote
grzepaku1 Posted December 6, 2014 Report Posted December 6, 2014 z racji budowy siłownika dwustronnego działania jego siła podczas wysuwania się tłoczyska jest większa a podczas chowania się tłoczyska jest mniejsza więc być może masz za małą srednicę siłownika lub za niskie ciśnienie w układzie lub uszkodzone uszczejnienie wewnątrz siłownika Quote
Vademecum Posted December 7, 2014 Report Posted December 7, 2014 Z pewnością coś się wypracowało ale to sam musisz sprawdzić cały układ. Może orbitrol, nie daje ciśnienia, może zaciera się siłownik albo przepuszcza olej Quote
jolantcha61 Posted December 7, 2014 Author Report Posted December 7, 2014 moze nadal zapowietrzony Quote
jolantcha61 Posted December 9, 2014 Author Report Posted December 9, 2014 zbadałem cisnienie na siłowniku daje 90 bar a powinło byc jakies 130 bar pompe oleju wysłam do regenracji dam znac za jakis tydzien co i jak Quote
massay1 Posted December 9, 2014 Report Posted December 9, 2014 A jaki to ciągnik że pompa do regeneracji a nie nowa? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.