cron_x Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Witam, Panowie jaki miej wiecej moze byc koszt przerobienia filtra oleju w 4011 z dwoch baniuszek na jeden wkrecany? Duzo zabawy jest z wymiana? Czy taka przerobka nie wzmocni jego mocy chociaz o "troche"? Quote
henryk Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 no przeróbka filtra oleju na 100% nie poprawi mocy silnika Quote
Robert ;-) Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Ale czy w ogóle w 4011 można wymienić na ten pełnego przepływu to nie jestem pewny.do 355 pasuje, podstawa od 60 Quote
massay1 Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Zestaw kosztuje około 150 zł. Nic kompletnie nie zmieni. Nie poprawi ciśnienia, nie wpłynie na moc, nie uzdrowi silnika i nie cofnie jego zużycia. Quote
cron_x Posted December 8, 2014 Author Posted December 8, 2014 Ale czy w ogóle w 4011 można wymienić na ten pełnego przepływu to nie jestem pewny.do 355 pasuje' date=' podstawa od 60 [/quote'] pewnie ze da bo silniki sa praktycznie takie same, powiedzcie co mozna zrobic zeby 4011 dostalo wiecej mocy? Narazie ma nowe wtryski, filtr powietrza, co jeszcze moze mu pomoc? Quote
massay1 Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Sam filtr i podstawa nie pasują do tego silnika. Silnik 40-ki ma inny kształt odlewu w miejscy przykręcenia podstawy filtra i nie posiada zaworu przelewowego przy pompie oleju. Dla tego ktoś wymyślił adapter do którego przykręca się podstawę z filtrem z 60-ki. Kolego pomóc może zmierzenie kompresji, (w ocenie stanu technicznego silnika) regeneracja pompy wtryskowej z ustawieniem jak w 60-ce. O ile masz jeszcze pompę oryginalną to ona miała inny zakres obrotów pracy silnika, mniejszy. To właśnie przez podniesienie obrotów i inne zestrojenie pompy podniesiono moc silnika w 60-ce do 52 koni. Quote
Vademecum Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Zmień ciągnik i tyle w temacie........ Quote
cron_x Posted December 8, 2014 Author Posted December 8, 2014 Do lekkich prac nie potrzebny lepszy, tylko zawsze zapas mocy by mogl byc Quote
izydor6280 Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 przy zmianie na filtr wymienny trzeba coś grzebać przy pompie olejowej, bo bedzie za duze ciśnienie i rozsadzi Ci filtr4011 jest jeszcze dośćdobrym ciągnikiem, szkoda by taki sprzedawać, szczególnie jeśli jeszcze w tył nie pchałeś tych świetnch nowych "części" chcesz trochę mocy to zakładaj silnik nowszego typu, czyli z 360 i do tego wspornik pod okrągłą oś, nic więcej nie trzeba, takie składaki są według mnie najlepsze Quote
cron_x Posted December 9, 2014 Author Posted December 9, 2014 przy zmianie na filtr wymienny trzeba coś grzebać przy pompie olejowej' date=' bo bedzie za duze ciśnienie i rozsadzi Ci filtr4011 jest jeszcze dośćdobrym ciągnikiem, szkoda by taki sprzedawać, szczególnie jeśli jeszcze w tył nie pchałeś tych świetnch nowych "części" chcesz trochę mocy to zakładaj silnik nowszego typu, czyli z 360 i do tego wspornik pod okrągłą oś, nic więcej nie trzeba, takie składaki są według mnie najlepsze[/quote'] przy tyle jeszcze nic nie bylo robione, zwolnice nic nie ciekna tylko przydalo by mu sie silnik zmienic dla lepszej mocy... Quote
massay1 Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 Przy pompie oleju trzeba zawór przelewowy założyć.A silnik wyremontuj. Części są jak w 60-ce różnica tylko w ustawieniu lub konstrukcji regulatora. ja zrobisz go na wzór 60-ki będziesz miał silnik o mocy 52 konie. Więcej nie wydusisz. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.