Jump to content

Recommended Posts

Posted
Witam, Panowie jaki miej wiecej moze byc koszt przerobienia filtra oleju w 4011 z dwoch baniuszek na jeden wkrecany? Duzo zabawy jest z wymiana? Czy taka przerobka nie wzmocni jego mocy chociaz o "troche"?
Posted

Ale czy w ogóle w 4011 można wymienić na ten pełnego przepływu to nie jestem pewny.

do 355 pasuje' date=' podstawa od 60

[/quote']

 

pewnie ze da bo silniki sa praktycznie takie same, powiedzcie co mozna zrobic zeby 4011 dostalo wiecej mocy? Narazie ma nowe wtryski, filtr powietrza, co jeszcze moze mu pomoc?

Posted

Sam filtr i podstawa nie pasują do tego silnika. Silnik 40-ki ma inny kształt odlewu w miejscy przykręcenia podstawy filtra i nie posiada zaworu przelewowego przy pompie oleju. Dla tego ktoś wymyślił adapter do którego przykręca się podstawę z filtrem z 60-ki.

 

Kolego pomóc może zmierzenie kompresji, (w ocenie stanu technicznego silnika) regeneracja pompy wtryskowej z ustawieniem jak w 60-ce. O ile masz jeszcze pompę oryginalną to ona miała inny zakres obrotów pracy silnika, mniejszy. To właśnie przez podniesienie obrotów i inne zestrojenie pompy podniesiono moc silnika w 60-ce do 52 koni.

 

Posted

przy zmianie na filtr wymienny trzeba coś grzebać przy pompie olejowej, bo bedzie za duze ciśnienie i rozsadzi Ci filtr

4011 jest jeszcze dośćdobrym ciągnikiem, szkoda by taki sprzedawać, szczególnie jeśli jeszcze w tył nie pchałeś tych świetnch nowych "części"

 

chcesz trochę mocy to zakładaj silnik nowszego typu, czyli z 360 i do tego wspornik pod okrągłą oś, nic więcej nie trzeba, takie składaki są według mnie najlepsze

Posted

przy zmianie na filtr wymienny trzeba coś grzebać przy pompie olejowej' date=' bo bedzie za duze ciśnienie i rozsadzi Ci filtr

4011 jest jeszcze dośćdobrym ciągnikiem, szkoda by taki sprzedawać, szczególnie jeśli jeszcze w tył nie pchałeś tych świetnch nowych "części"

 

chcesz trochę mocy to zakładaj silnik nowszego typu, czyli z 360 i do tego wspornik pod okrągłą oś, nic więcej nie trzeba, takie składaki są według mnie najlepsze

[/quote']

 

przy tyle jeszcze nic nie bylo robione, zwolnice nic nie ciekna tylko przydalo by mu sie silnik zmienic dla lepszej mocy...

Posted

Przy pompie oleju trzeba zawór przelewowy założyć.

A silnik wyremontuj. Części są jak w 60-ce różnica tylko w ustawieniu lub konstrukcji regulatora. ja zrobisz go na wzór 60-ki będziesz miał silnik o mocy 52 konie. Więcej nie wydusisz.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...