Jump to content

Recommended Posts

Posted
Witam mam ursusa c 360 i problemem jest bicie koła prawego i nie wiem czy to jest wina opony czy czego i właśnie w tym prawym kole tam do wlewania oleju do bębna ten otwór jest wyżej niż w kole lewym . I ta prawa opona ma mniejszy bieżnik, może wy będziecie coś wiedzieć na ten temat z góry dziękuje.
Posted
na razie nie pojmuję pytania ,napisz jaśniej o co chodzi jaki olej do bębna,może do zwolnicy,jeśli idzie o bieżnik to sprawdź czy w obu kołach jest równe ciśnienie i czy nie za wysokie
Posted
po prostu przy szybszej jezdzie kolo zaczyna chodzic , tak przy zwolnicy i tam w tym prawym kole jest wyżej ten wlot na olej i nie wiem czy to było jakieś wymieniane czy co bo ja od niedawna mam ten ciągnik , osobiscie wydaje mi sie że to wina opony bo nie raz są wadliwe , na asfalcie czuć to koło jak chodzi a z cisnieniem jest raczej ok bo ostatnio dobijałem i było po mniej wiecej tak samo.
Posted
Podnieś tył ciągnika i szukaj luzów. Ciężko wyczuć o co ci chodzi ale możliwe że jest uszkodzona opona lub ciągnik długo stał w jednym miejscu. Wtedy przesuwa się kord w oponie tworząc dziurę. Z czasem się ułoży.
Posted

i tu nasuwa siępytanie który korek spustowy czy wlewowy ?

jakie masz opony, jakie ciśnienie ?

cały czas się tak dzieje, czy po kilku kilometrach ustaje ?

 

najprościej byłoby pożyczyć koło i wtedy wiedziałbyś czy to coś z mechaniką czy tylko koło

Posted
Koła wystarczy zamienić. Jeśli objaw się przeniesie z kołem to masz winowajcę. Korek też nie problem. Spuść cały olej z zwolnicy i nalej ponownie odmierzoną ilość według instrukcji.
Posted
Witam.Kolego,tak jak napisał massay1,zamień koła i będziesz wiedział czy to koło,czy luzy na piaście.Z tym korkiem wlewowym,ja tak mam w 30stce,bo jedną zwolnicę mam przestawioną na otworach,bo zeszłe miały poprzekręcane gwinty.Ale to w 30stce,w 60 nie wiem.Nie ma w niej podwójnych otworów w zwolnicach,aby zmniejszyć lub zwiększyć prześwit ciągnika?POZDRAWIAM
Posted
to jest to mozliwe że mogą być 2 zwolnice lewe ? będe coś kombinował z pozyczeniem tego koła i zobacze co to wyjdzie ja od początku myślałem że to wina opony lub felgi ale przez te zwolnice zmieniłem zdanie
Posted

Nie da się przestawić w 60-ce zwolnicy żeby zmienić wysokość. Przekręcając z pochwą nie dość że pogniesz przewody hamulcowe, półksiężyce stabilizatorów ramion wykręci tak że że nie będzie możliwe zamocowanie odciągów, nie będą pasowały otwory do błotników. A jeśli przekręcisz samą zwolnicę różnice w wysokości będą takie że nie dasz radu poruszać się ciągnikiem. Ten traktor nigdy nie był przystosowany do zmiany wysokości.

 

Mogą być dwie lewe. Nie ma to wpływu na wibracje.

Posted
Otwory mogą być bo prawa i lewa korzysta z innych w pochwie. Dla tego są zdublowane. Nie przewidziano zmiany wysokości w tym ciągniku. Oś za bardzo nie ma ty nic do rzeczy bo przodu nie da się podnieść ani w jednej ani w drugiej.
Posted

To nie jest regulacja. Kiedy zaczęli produkować c-355 montowano do nich koła 16-ki a żeby ryj ciągnika nie był nisko wypuszczono sworznie zwrotnicy z dwoma nacięciami. Niższe niższe do kół 16-tek i wyższe do 18-tek. Mając koła 16-ki przodu nie podniesiesz bo czopy muszą być zamocowane w dolnych nacięciach.

nawet jeśli miał byś 18-ki i założył je w dolnych rowkach to przekręcając zwolnicę podniesiesz ciągnik o wiele więcej na tyle niż przodzie.

 

W 330 da się podnieść o 8 cm.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...