Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam mam takie pytania

Czy po wymianie zębatek skrzyni biegów (wszystkich zębatek ) na nowe dopuszczalna jest głośna praca na wyższych prędkościach ?

 

Jeśli nie to czym jest to spowodowane ?

 

Czy muszą się dotrzeć zębatki ?

 

Wszystkie zębatki są prawidłowo zamontowane według katalogu .

 

 

 

 

 

 

Posted
Ojciec kilka lat temu wymieniał koledze dwie zębatki 3 biegu kupił oryginały, nie dotarły się do tej pory wyje ze głowa boli, nie licz ze przestanie a to ze wymieniłeś wszystkie to jest dla mnie nie zrozumiałe? Po co wymieniać coś co jest dobre.
Posted

Nie wszystkie tylko kompletami. A i to nie jest powiedziane. Jeśli najbardziej wyje na piątym biegu to nie jest to wina zębatek bo przez żadną z nich nie idzie napęd. Wyje dyferencjał. A wyje temu ze zużyty, źle ustawiony luz lub luzy na łożyskach.

Na jakich biegach wyje skrzynia inaczej niż przed remontem?

Posted

Kolego vademecum podoba mi się tok twojego myślenia, ale zweryfikuj swoją wiedzę na niektóre tematy bo wychodzą ci cukierki;-)

massay pisze jak jest i tak się powinno wymieniać części, wiadomo nowe nie są już tak dokładnie wykonane i masz potem problem.

Posted
moim zdaniem zależy od mechanika,mnie kiedyś wyskakiwała 3-ka ,mechanik wymienił tryby to na polu tak wyło że miałem wrażenie że tryby zaraz bokiem wylecą-mówił że wszystko się dotrze,po dwóch latach nie wytrzymałem i zleciłem naprawę drugiemu mechanikowi(70 lat,30lat pracy w dawnym POM),po jego naprawie naprawdę chce się jeździć-pozdrawiam

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...