Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam mam taki problem otóż zamontowałem w mojej 60-ce Tura 2 sekcje i wyszło tak że mam zajęte obydwa wyjścia hydrauliczne. Jedno na zasilanie drugie na powrót oleju do skrzyni. I właśnie czy nie dało by rady podłączyć jakoś 3 wyjście w prosty i tani sposób? Żeby czasem przyczepę wykiprować czy coś, bo teraz ta dźwignia od hydrauliki musi być cały czas w górze żeby puszczała olej na rozdzielacz, no ok a ja bym chciał 3 wyjście jeszcze i żeby je zasilać jak się to dźwignie weźmie w dół, no coś takiego, dało by to radę zrobić???

I aha jeszcze jedno bo to pracy turem ta dźwignia od hydrauliki jak już mówiłem musi być w górze zablokowana, ja ją skręciłem śrubą zwykłą, a podobno w C-360 była jakaś "gałka unieruchamiająca" tą dźwignie (tak pisze instrukcja) to prawda??? Bo mnie to ciekawi u mnie nic takiego nie ma niestety

Posted

Powrót daj prosto dom skrzyni biegów jeśli z niej pobierany jest olej i zostanie Ci jedno wyjście wolne' date=' powrót najlepiej dać w miejsce korka wlewu tego obok wybieraka od biegów.

[/quote']

Do korka prosto??? Ale że niby jak???

Posted

Trzeba dokupić taka przejściówkę i przykręcić przewód powrotu do tej przejściówki' date=' ja mam tak zrobione i działa poprawnie nawet olej ma lżej wracać.

[/quote']

 

No dobra w sumie już wiem o co chodzi, tylko że wtedy to ten przewód może trochę wkurzać i zaczepiać się o nogę, nie wiem jak jest u Ciebie. A powiedz mi czy właśnie czy masz przy tej dźwigni tą gałkę unieruchamiającą czy inaczej ją zablokowałeś jak ja?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...