marcink90 Posted December 25, 2014 Report Posted December 25, 2014 Witam mam taki problem otóż zamontowałem w mojej 60-ce Tura 2 sekcje i wyszło tak że mam zajęte obydwa wyjścia hydrauliczne. Jedno na zasilanie drugie na powrót oleju do skrzyni. I właśnie czy nie dało by rady podłączyć jakoś 3 wyjście w prosty i tani sposób? Żeby czasem przyczepę wykiprować czy coś, bo teraz ta dźwignia od hydrauliki musi być cały czas w górze żeby puszczała olej na rozdzielacz, no ok a ja bym chciał 3 wyjście jeszcze i żeby je zasilać jak się to dźwignie weźmie w dół, no coś takiego, dało by to radę zrobić??? I aha jeszcze jedno bo to pracy turem ta dźwignia od hydrauliki jak już mówiłem musi być w górze zablokowana, ja ją skręciłem śrubą zwykłą, a podobno w C-360 była jakaś "gałka unieruchamiająca" tą dźwignie (tak pisze instrukcja) to prawda??? Bo mnie to ciekawi u mnie nic takiego nie ma niestety Quote
Robert ;-) Posted December 25, 2014 Report Posted December 25, 2014 Powrót daj prosto dom skrzyni biegów jeśli z niej pobierany jest olej i zostanie Ci jedno wyjście wolne, powrót najlepiej dać w miejsce korka wlewu tego obok wybieraka od biegów. Quote
marcink90 Posted December 25, 2014 Author Report Posted December 25, 2014 Powrót daj prosto dom skrzyni biegów jeśli z niej pobierany jest olej i zostanie Ci jedno wyjście wolne' date=' powrót najlepiej dać w miejsce korka wlewu tego obok wybieraka od biegów.[/quote']Do korka prosto??? Ale że niby jak??? Quote
Robert ;-) Posted December 25, 2014 Report Posted December 25, 2014 Trzeba dokupić taka przejściówkę i przykręcić przewód powrotu do tej przejściówki, ja mam tak zrobione i działa poprawnie nawet olej ma lżej wracać. Quote
marcink90 Posted December 25, 2014 Author Report Posted December 25, 2014 Trzeba dokupić taka przejściówkę i przykręcić przewód powrotu do tej przejściówki' date=' ja mam tak zrobione i działa poprawnie nawet olej ma lżej wracać.[/quote'] No dobra w sumie już wiem o co chodzi, tylko że wtedy to ten przewód może trochę wkurzać i zaczepiać się o nogę, nie wiem jak jest u Ciebie. A powiedz mi czy właśnie czy masz przy tej dźwigni tą gałkę unieruchamiającą czy inaczej ją zablokowałeś jak ja? Quote
Robert ;-) Posted December 25, 2014 Report Posted December 25, 2014 Można kupić kolanko i ułożyć przewód tak aby nie przeszkadzał.Ja blokuje tą wajhe od kipra(linką przywiazuje:-( taki patent ale mam to zamiar przerobić) Quote
izydor6280 Posted December 25, 2014 Report Posted December 25, 2014 zobacz ten filmik albo: a tu widać te śruby http://www.korurs.pl/produkty/B-10258_big_.JPG Quote
marcink90 Posted December 25, 2014 Author Report Posted December 25, 2014 Ja pierdziele ta 60-ka na pierwszym filmie to jakby dopiero co wyszła z ZM Ursus nie to co mój złomek Ale nawiasem mówiąc to nic mi ten filmik nie wyjaśnił a drugi nie działa xD Quote
massay1 Posted December 25, 2014 Report Posted December 25, 2014 Nic ci nie mówi bo nie wiesz na co patrzyć. Możesz zlew oleju podłączyć do plecaka, do korka z prawej strony. Wykorzystujesz wtedy do tura tylko jedno wyjście hydrauliczne. Quote
izydor6280 Posted December 25, 2014 Report Posted December 25, 2014 wpisz w wyszukiwarke 360 vitoma, zobaczysz tego ursusa i odbudowę Quote
Kamilc-360 Posted December 25, 2014 Report Posted December 25, 2014 Hmm a nie prościej jak chcesz kiprować przyczepę po prostu odłączyć jedno szybkozłącze??? xD (jak sama nazwa wskazuje szybo się złącza i odłącza) Quote
massay1 Posted December 25, 2014 Report Posted December 25, 2014 Prościej ale to jest denerwujące. Po co ulewać za każdym razem olejem skoro można to załatwić w totalnie prosty sposób. Quote
Kamilc-360 Posted December 25, 2014 Report Posted December 25, 2014 Nie no wiem, ale tak jest na pewno taniej i bez żadnych przeróbek xD Quote
massay1 Posted December 25, 2014 Report Posted December 25, 2014 A co to za przeróbka wkręcić nypla w miejsce np. korka i podłączyć w jego miejsce wąż? A koszt 10 złotych faktycznie straszny.Samej roboty 10 minut i spokój z babraniem na lata. Quote
Kamilc-360 Posted December 25, 2014 Report Posted December 25, 2014 Wiem o tym, tak se żartuje po prostu... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.