ze09 Posted January 2, 2015 Report Posted January 2, 2015 Po złożeniu szprzęgła nie ma sprzęgła wogóle jest jakaś regulacja,jak ma to być ustawione na odpalonym ciągniku chcąc włączyć bieg słychać tylko zgrzyt a bieg nie wchodzi Quote
massay1 Posted January 2, 2015 Report Posted January 2, 2015 Jest regulacja. Jeśli sprzęgło jest hydrauliczne może być zapowietrzony lub zużyty układ. Quote
ze09 Posted January 2, 2015 Author Report Posted January 2, 2015 Sprzęgło jest nowe silnik świeżo po remącie Quote
Vademecum Posted January 2, 2015 Report Posted January 2, 2015 Kolego piszesz, że wszystko jest w porządku, a nie działa. Napisz więcej. Bo z Twojego opisu wynika niewiele, równie dobrze można wnioskować, że np. nie założyłeś jakiegoś elementuPiszesz słychać zgrzyt, a to znaczy że sprzęgło nie działa. Quote
massay1 Posted January 2, 2015 Report Posted January 2, 2015 Pojęcia nie masz co robić. Osobiście polecił bym ci mechanika. To najprostszy mechanizm wyłączania sprzęgła jaki może być jeśli z nim nie możesz sobie poradzić zostaw to komu innemu. Napisałem ci wyraźnie że może być źle ustawione, może być zapowietrzony układ hydrauliczny pompka-wyprzęgnik lub zużyty. Quote
mateuszzetor Posted January 3, 2015 Report Posted January 3, 2015 podaj więcej informacji bo jak tylko wymieniałeś tarcza sprzęgła to nie mogła by się zepsuć tłoczek do sprzęgła lub pompka a ustawić idzie przez to ze odkręcisz z boku skrzynie taka klapka na dwie śrubki przykręcana na klucz dziesiątka i masz dojście do sprzęgła i tam powinieneś wyregulować bo mało ta miejsca do regulacji a żebyś więcej widział odkręć klapkę która jest przy dole kabinie jak wchodzisz do kabiny od strony akumulatora Quote
ze09 Posted January 4, 2015 Author Report Posted January 4, 2015 Sprzęgło było regulowane i nic nie pomogło w ilu miejscach się odpowietrz 1 czy w 2 Quote
ze09 Posted January 4, 2015 Author Report Posted January 4, 2015 Przed remontem było sprzęgło a remącie już niema wszystka tak samo złożone Quote
mateuszzetor Posted January 4, 2015 Report Posted January 4, 2015 w jednym miejscuodpowietrza się tłoczek do sprzęgła Quote
ze09 Posted January 4, 2015 Author Report Posted January 4, 2015 No to tak odpowietrzamy a sprzęgła dalej niema a przed remątem było sprzęgło igła Quote
mateuszzetor Posted January 4, 2015 Report Posted January 4, 2015 a co się działo z poprzednim sprzęgłem a tłoczek się porusza jak naciśniesz pedał sprzęgła Quote
ze09 Posted January 4, 2015 Author Report Posted January 4, 2015 Tak teraz też się porusza jak popatrze przez ten dekielik to sprzęgło działa 1 stopień a drugi nie i sprzęgła nie ma po regulacjach Quote
massay1 Posted January 4, 2015 Report Posted January 4, 2015 A nie pomyliłeś pierwszego stopnia z drugim?Jeśli pierwszy topień był by wysprzęglany to biegi wchodziły by normalnie. Quote
ze09 Posted January 4, 2015 Author Report Posted January 4, 2015 którą stroną ma iśc tarcza pierwszego stopnia dłuższą do sprzęgła czy do koła zamachowego jak rozróżnic tarcze pierwszego stopnia od 2 Quote
grzepaku1 Posted January 4, 2015 Report Posted January 4, 2015 a sprawdż czy wysprzęgla ci wałek przekażnika jeśli wciśniersz pierwszą parę łapek ,jak tak to masz pomylony pierwszy stopień z drugim albo odwrotnie założyłeś tarczę pierwszego stopnia i się pogieła i wtedy też nie da się wyregulować sprzęgła tylko trzeba wymienić tarczę na nową i wyregulować prawidłowo Quote
grzepaku1 Posted January 4, 2015 Report Posted January 4, 2015 ja w c 360 stosuje zasadę że kładę tarczę na koło zamachowe jeśli opiera się w innym punkcie jak okładziny to tak nie może być bo taka tarcza napewno się wygnie Quote
ze09 Posted January 4, 2015 Author Report Posted January 4, 2015 którą stroną ma iśc tarcza pierwszego stopnia dłuższą do sprzęgła czy do koła zamachowego jak rozróżnic tarcze pierwszego stopnia od 2 Quote
grzepaku1 Posted January 4, 2015 Report Posted January 4, 2015 jak można naprawić sprzęgło a nie mieć pojęcia która tarcza jest od czego , powinna być tarcza z małym frezem od pierwszego stopnia a którą stroną można ocenić zakładając ,tarcza frezem nie może opierać się o łożysko w kole zamachowym ,tarcza musi sie delikatnie przesuwać do przodu i tyłu po frezie a obracając tarczę na wałku sprzęgłowym sprawdz czy tarcza nawet nowa nie jest krzywa Quote
Vademecum Posted January 4, 2015 Report Posted January 4, 2015 Kolego jeśli coś robisz z maszynami i nie jesteś mechanikiem to podczas rozbierania stosuj zasadę analizy każdego drobiazgu pod kątem montażu mam na myśli możliwość innego zamontowania tegoż drobiazgu.Ja ustawiam stół i pokoleji układami każdy element, śrubkę i wszystko wraca idealnie na swoje miejsce.To dobra metoda jeśli coś robi się pierwszy raz Quote
majk44 Posted January 5, 2015 Report Posted January 5, 2015 W dobie obecnej techniki można przed i w trakcie rozbierania porobić szczegółowe zdjęcia co ułatwi późniejsze składanie. Quote
massay1 Posted January 5, 2015 Report Posted January 5, 2015 Kolego mechanika bierz bo nie dasz sobie rady nie znając w ogóle podstaw! Jak chcesz to zrobić nie wiedząc które tarcza jest którą, jak ma być odwrócona, nie wiesz które łapy odpowiadają za kolejne stopnie, Nie wiesz jak ustawić luz, nie wiesz jak odpowietrzyć układ. Samo sprzęgło 60-ki jest takie samo wystarczy poszukać na necie są przekroje z zaznaczonym sposobem montażu. Dane regulacyjne są inne. A ty zamiast ruszyć się i coś zrobić siedzisz przed kompem, zakładasz kolejne tematy i zadajesz w kółko te same pytania. Książka do ręki i ucz się podstaw zasady działania sprzęgła bo nawet tego nie wiesz. Jak dla mnie dalsza dyskusja mija się z celem. Każdy argument i tak trafia w próżnię a jedyne co powoduje to kolejne takie samo pytanie. Quote
ze09 Posted January 5, 2015 Author Report Posted January 5, 2015 Sprzęgło działa jak nowe odwrotnie była założona tarcza pierwszego stopnia Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.