marcink90 Posted January 11, 2015 Report Posted January 11, 2015 Witam pisaliście mi dużo o paru modyfikacjach, chodzi mi oto że przy zamontowanym turze 2 sekcyjnym mam zajęte szybkozłącza i chciałbym tak zrobić żeby powrót oleju był właśnie bez pośrednio do skrzyni, tylko skąd wziąć taką przejściówkę??? U mnie na wiosce jak się w sklepie oto zapytałem to nie mają, na aukcjach też nie mogę tego znaleźć więć jakby ktoś mógł podesłać link do takiej aukcji to bym prosił. A bo wcześniej pisaliście że powrót ma być przez korek wlewowy oleju, ale to chyba trochę nie wygodne będzie, a nie dało by rady przez korek spustowy? Nie mówię o tym pod spodem co jest tylko ten drugi z tyłu przy podnośniku przez niego nie mógłby być powrót oleju? Jeśli tak to też prosiłbym link do jakieś aukcji czy sklepu Quote
massay1 Posted January 11, 2015 Report Posted January 11, 2015 Gdybyś spytał o nypla i podał rozmiar gwintu jaki ciebie interesuje znalazł byś to w 5 minut. Quote
marcink90 Posted January 11, 2015 Author Report Posted January 11, 2015 Gdybyś spytał o nypla i podał rozmiar gwintu jaki ciebie interesuje znalazł byś to w 5 minut.A no właśnie ja nie wiedziałem jak to się fachowo nazywa, ale ogólnie można ten powrót zrobić przez ten korek spustowy z tyłu??? Quote
Vademecum Posted January 11, 2015 Report Posted January 11, 2015 Kolego poszukaj w swoim rejonie obróbki skrawaniem to znaczy tokarza i on Tobie wszystko wytłumaczy i zrobi. Jakbyś miał większe pojęcie to można poszukać nypla z takim gwintem jak korek i drugiego jak wąż przeciąć je i zespawać potrzebne gwinty.Pewnie można, ale zawsze należy być ostrożnym bo jeśli na dnie skrzyni zbierają się brudy i opiłki to będzie się mącić olej a to może zaszkodzić całemu układowi. Dlatego lepiej nie korzystaj z tej obcji. Gdziekolwiek powyżej lustra oleju!!!!! Quote
massay1 Posted January 11, 2015 Report Posted January 11, 2015 Jeśli ma to być zlew oleju to podłącz go nie w spustowy tylko w korek w plecaku w tylnej części. To zaślepka od regulacji podnośnika.Nypel kupi jaki chce czy z metrykiem czy calowym. Nic nie trzeba spawać. Korek w plecaku ma gwint 26x1,5 a najpopularniejsze węże 22x1,5. Znajdziesz takiego nypla (inna nazwa to złączka) bez najmniejszego problemu. Do tego przewód z zakutym kolankiem i po robocie. http://www.hydroserwis.net.pl/sklep/zczkaredukcyjnaxgr18l26x1515lm22x15-p-1105.html Quote
marcink90 Posted January 11, 2015 Author Report Posted January 11, 2015 Jeśli ma to być zlew oleju to podłącz go nie w spustowy tylko w korek w plecaku w tylnej części. To zaślepka od regulacji podnośnika.Nypel kupi jaki chce czy z metrykiem czy calowym. Nic nie trzeba spawać. Korek w plecaku ma gwint 26x1' date='5 a najpopularniejsze węże 22x1,5. Znajdziesz takiego nypla (inna nazwa to złączka) bez najmniejszego problemu. Do tego przewód z zakutym kolankiem i po robocie. http://www.hydroserwis.net.pl/sklep/zczkaredukcyjnaxgr18l26x1515lm22x15-p-1105.html[/quote']Dzięki bardzo kolego już wszystko rozumiem, pozdrawiam Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.