Jump to content

Recommended Posts

Posted
No nic się nie będzie działo. Jeżeli pompa miała by 80 l/min a rozdzielacz 40l/min może szybciej i bardziej rozgrzewać olej, mogą ulegać szybszemu zużyciu gumowe uszczelnienia. Na prędkość działania siłownika nie ma to wpływu. To tylko różnica w przekrojach przelotów w rozdzielaczu.
Posted
a ja mam główny rozdzielacz 8 sekcyjny do hds i chce do niego z boku przyłożyć elektryczny żebym nie musiał odwracać się aby sterować skrętem wózka tylko chce mieć skręt na dżojstik na błotniku dzięki za odpowiedz i czy ktoś wie jak działa mechanizm włączanie dwóch prędkości pompy w zetorze bo mam to do przekręcania między włączaniem wałka a wolnych biegów ale coś chyba jest nie tak bo drugiej prędkości nie idzie włączyć
Posted

W małej serii zetora jest jako opcja wałek wom 540/1000 i dźwignia jest właśnie pomiędzy dźwignią reduktora, a pompy czy womu.

Zmienia obroty wałka wom ale czy pompy tez pojęcia nie mam.

Posted
ja w zetorze 5245 mam zmianę obrotów wałka i pompy a w zetorze 5340 jest tylko pokrętło a nic się nie zmienia ani prędkość wałek ani pompa więc może ktoś to już rozbierał i wie o co chodzi

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...