Jump to content

Recommended Posts

Posted
Biały dym to pewnie niespalone paliwo. Pompiarze często kopia pompy zetorów szczerze mówiąc. Przykręć wtryskiwacze na zewnątrz silnika do pompy na samych przewodach. Sprawdź jak rozpylają. Ogólnie licz się z tym że zetor nie lubi zapalania w zimie szczególnie po grzebaniu w pompie.
Posted
Remont robił mechanik głowice też były w remącie po odkręceniu kolektora wydechowego biały dym pojawia się tylko na pierwszej głowicy i chlapie olejem z 1 głowicy na 2 i 3 jest bez dymu
Posted
To weź tego mechanika niech robi co spiepszył, bo jak idzie olej to znaczy, że albo pękła głowica, albo uszczelka pod nią albo połamane pierścienie. Jak jest biały dym to wtrysk powinien być dobry. Można zmierzyć jeszcze ciśnienie w tym cylindrze, a w innych przy okazji też. Jak niema ciśnienia to masz kolejny remont.
Posted

Jeśli silnik jest po remoncie zdarza się że przez jakiś czas chlapnie olejem. Nie jest to nic dziwnego po ułożeniu się pierścieni przestanie. Sprawdz co to jest. Plaiwo śmierdzi inaczej niż olej i jest inne w dotyku.

Ile silnik ma przejechane po remoncie?

Posted
Ale tylko przy odpalaniu. Nie przejmował bym się tym na razie. Silnik nówka, pierścienie nie ułożone. Póki co nie ma optymalnych warunków do spalania paliwa. Jak za 30-50 mth nic nie będzie się poprawiało to pomyśli się dalej.
Posted

zamień głowice z 1 na 2 ,jak będzie na 2 tak jak na pierwszej to winna głowica


ostatnio u mnie olej leciał tłumikiem ,jak dałem głowice do regeneracji to jakby ręką odjął

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...