zetor 5211 Posted January 14, 2015 Report Posted January 14, 2015 Zetor 5211 po kapitalnym remącie silnika i po regeneracji pompy nowe końcówki wtrysków jak zimny to ciężko odpala na jeden cylinder i dymi strasznie na biało Quote
Vademecum Posted January 14, 2015 Report Posted January 14, 2015 Weź wymontuj wtryskiwacze i do pompiarza. Możesz wymontować ten jeden i podłączyć pod rurkę wtedy zobaczysz czy rozpyla paliwoKto Ci robił Remont ? Zakład czy w stodole ? Quote
massay1 Posted January 14, 2015 Report Posted January 14, 2015 Biały dym to pewnie niespalone paliwo. Pompiarze często kopia pompy zetorów szczerze mówiąc. Przykręć wtryskiwacze na zewnątrz silnika do pompy na samych przewodach. Sprawdź jak rozpylają. Ogólnie licz się z tym że zetor nie lubi zapalania w zimie szczególnie po grzebaniu w pompie. Quote
Stiven1983 Posted January 15, 2015 Report Posted January 15, 2015 Dotykałeś się do rozrządu?? Jak tak to może nie tak poskładane?? Za późny zapłon objawia się jasnym dymem. Quote
Vademecum Posted January 15, 2015 Report Posted January 15, 2015 Tak, ale kolega napisał wyraźnie że nie pali na jeden cylinder, więc to nie rozrząd Quote
Stiven1983 Posted January 15, 2015 Report Posted January 15, 2015 No racja. Tak jak napisałeś to musi wyjąć i zobaczyć jak rozpyla może jakiś syf się dostał i nie rozpyla albo przytkało "cuś" Quote
muzyk Posted January 16, 2015 Report Posted January 16, 2015 Na biało będzie dymił gdy będzie dostawała się woda do komory spalania.Trzeba było głowice splanować.Pozdrawiam. Quote
Vademecum Posted January 16, 2015 Report Posted January 16, 2015 Dlatego zapytałem kto robił,remont ???? Quote
Vademecum Posted January 16, 2015 Report Posted January 16, 2015 Bo jak robił mechanik to wiedział co robi, a przede wszystkim ocenił stan głowicy, nie połamał pierścieni i inne. Quote
zetor 5211 Posted January 16, 2015 Author Report Posted January 16, 2015 Remont robił mechanik głowice też były w remącie po odkręceniu kolektora wydechowego biały dym pojawia się tylko na pierwszej głowicy i chlapie olejem z 1 głowicy na 2 i 3 jest bez dymu Quote
muzyk Posted January 16, 2015 Report Posted January 16, 2015 Przyczyn może być kilka np.uszkodzone pierścienie,głowica itp.Pozdrawiam. Quote
Vademecum Posted January 16, 2015 Report Posted January 16, 2015 To weź tego mechanika niech robi co spiepszył, bo jak idzie olej to znaczy, że albo pękła głowica, albo uszczelka pod nią albo połamane pierścienie. Jak jest biały dym to wtrysk powinien być dobry. Można zmierzyć jeszcze ciśnienie w tym cylindrze, a w innych przy okazji też. Jak niema ciśnienia to masz kolejny remont. Quote
muzyk Posted January 16, 2015 Report Posted January 16, 2015 I tak trzeba sciągać głowice a ciśnienie można zmierzyć jak będzie wszystko oky.Pozdrawiam. Quote
zetor 5211 Posted January 17, 2015 Author Report Posted January 17, 2015 Wtryski dałem do sprawdzenie ustawione są na 165 i dobrze rozpylają paliwo a może to ropom chlapie a nie olejem Quote
Vademecum Posted January 17, 2015 Report Posted January 17, 2015 Jak są dobre wtryski to nie powinna to być ropa. Ale jeśli masz wątpliwości to zmierzy ciśnienie na cylindrach i jeśli niema ciśnienia to silnik jest do rozbiórki Quote
massay1 Posted January 17, 2015 Report Posted January 17, 2015 Jeśli silnik jest po remoncie zdarza się że przez jakiś czas chlapnie olejem. Nie jest to nic dziwnego po ułożeniu się pierścieni przestanie. Sprawdz co to jest. Plaiwo śmierdzi inaczej niż olej i jest inne w dotyku.Ile silnik ma przejechane po remoncie? Quote
Vademecum Posted January 17, 2015 Report Posted January 17, 2015 Podobno nie palił na 1 cylinder Quote
zetor 5211 Posted January 17, 2015 Author Report Posted January 17, 2015 Silnik ma 5 moto godzin po remoncie Quote
massay1 Posted January 17, 2015 Report Posted January 17, 2015 Ale tylko przy odpalaniu. Nie przejmował bym się tym na razie. Silnik nówka, pierścienie nie ułożone. Póki co nie ma optymalnych warunków do spalania paliwa. Jak za 30-50 mth nic nie będzie się poprawiało to pomyśli się dalej. Quote
zetor 5211 Posted January 18, 2015 Author Report Posted January 18, 2015 Nie cały czas chlapie jak sie da gazu i dymi na biało z pierwszej głowicy Quote
henryk Posted January 18, 2015 Report Posted January 18, 2015 zamień głowice z 1 na 2 ,jak będzie na 2 tak jak na pierwszej to winna głowicaostatnio u mnie olej leciał tłumikiem ,jak dałem głowice do regeneracji to jakby ręką odjął Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.