SuperUrsus Posted January 18, 2015 Report Posted January 18, 2015 Witam, w moim ursusie C-360 nie była spuszczona woda z bloku i zamarzła. Pękła 2 i 3 głowica. Usterki zostały wymienione, lecz po złożeniu ciągnik nie odpala. Pompa nie była ruszana. Zawory były ustawiane dwa razy i dalej nie odpalił. Wie może ktoś co jest przyczyną nieodpalenia silnika? Quote
Vademecum Posted January 18, 2015 Report Posted January 18, 2015 mógł w każdym miejscu pęknąć blok Quote
SuperUrsus Posted January 18, 2015 Author Report Posted January 18, 2015 A to jak pęknie blok to nie zapali ? mógł w każdym miejscu pęknąć blokA to jak pęknie blok to nie zapali ? Quote
Vademecum Posted January 18, 2015 Report Posted January 18, 2015 W takim przypadku wszystko jest możliwe. Trzeba szukać. Wtryski rozpylają ??? Nigdy tego silnika nie robiłem, ale podstawowe pytanie tuleje suche czy mokre ?? Jaki duży był mróz ? Zobacz czy wody niema w oleju. jak dwie wymienione to na te dwa chociaż powinien zapalić. Quote
SuperUrsus Posted January 18, 2015 Author Report Posted January 18, 2015 Wtryski rozpylają .Tuleje mokre.Mróz -7.A resztę sprawdzę jutro. Quote
Vademecum Posted January 18, 2015 Report Posted January 18, 2015 To mogły popękać tuleje, Minus 7 to duży mróz, woda kurczy się do -4, a później powiększa swoją objętość i rozrywa.Kolego jest tu kilku forumowiczów dobrze oblatanych w ursusach - poczekaj do jutra. Ja chorobliwie pilnuję wody w układach chłodzenia w ursusach bo wszystkie Perkinsy mam na płynie. Quote
Stiven1983 Posted January 19, 2015 Report Posted January 19, 2015 To mogły popękać tuleje' date=' Minus 7 to duży mróz[/quote']No duży ale tuleje nie powinny popękać przy minus 20 prędzej blok rozsadzi.Wczoraj odpaliłem c-330 po zamarznięciu wymieniłem tylko broki i chodzi mróz poniżej 10. Może dwa zrobione garki są zapowietrzone a pozostałe uszkodzone i dlatego nie pali. Quote
henryk Posted January 19, 2015 Report Posted January 19, 2015 może głupio pytam , ale czy dobrze odpowietrzyłeś ? Quote
Stiven1983 Posted January 19, 2015 Report Posted January 19, 2015 Jak składałem c-330 na rurce przy wtrysku był przeciek niby głupstwo ale zapaliła dopiero po dokręceniu i uszczelnieniu zagadała z pierwszego. Quote
lottomito Posted January 20, 2015 Report Posted January 20, 2015 Pierwsze to dobrze odpowietrzyć układ paliwowy. Nie zaszkodzi sprawdzić filtrów bo może zbiegiem okoliczności te "trzymają" paliwo. Zdejmij dekle od klawiatury i sprawdź czy popychacze prawidłowo działają tzn czy koziołek wykonuje taki skok jak jego kolega obok. Oczywiście wszystko to ma sens jak poziom oleju i wody się nie zmienił. Jeżeli to nie pomoże spróbuj odpalić na "popych" Może być akumulator za słaby aby zakręcić na tyle mocno żeby odpalił. Idą jakieś spaliny z wydechu ? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.