cron_x Posted February 2, 2015 Report Posted February 2, 2015 Witam, Panowie mam trochę głupie pytanie... co da wymiana tłoków, cylindrów i wszystkich uszczelek do takiego zestawu? Proszę o odpowiedź Quote
Robert ;-) Posted February 2, 2015 Report Posted February 2, 2015 Będziesz miał lepszą kpmpresje czyli krótko mówiąc będzie więcej mocy i jeśli bierze olej to przestanie, henryk 1 Quote
massay1 Posted February 2, 2015 Report Posted February 2, 2015 Krótko mówiąc silnik wróci do stanu fabrycznego. Prawie. Quote
Vademecum Posted February 2, 2015 Report Posted February 2, 2015 Tyle zachodu to warto również pochylić się nad wałem i korbami Quote
henryk Posted February 2, 2015 Report Posted February 2, 2015 ja właśnie misiąc temu wymieniłem tylko pierścienie ,panewki korbowodowe i zregenerowałem głowice ,reszta po staremu gdyż to już więcej roboty ale i tak widzę dużą różnicę na plus Quote
Robert ;-) Posted February 2, 2015 Report Posted February 2, 2015 Tak jak pisze Henryk nie zawsze trzeba wszystko robić, można zrobićt co jest już do roboty, a resztę puzniej i nawet koszty się rozkładają, zrobić remont generalny to już nie mała inwestycja, zależy też od modelu ja włożyłem ponad 2,5 koła w sam silnik c355. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.