Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam.Chciałem się dowiedzieć ile może byc warty Ursusa 360-3P.Kupiony został jeszcze w starych markach dlatego trudno powiedzieć ile może być teraz warty,od wielu lat był uruchomiony max 2 razy.Olej został spuszczony więc przygotowane go do uruchomienia po tylu latach dla kogoś kto więcej wie o programowaniu strony niż o trakorach to nie lada wyzwanie:)

Wlaściciel zmarł eh..na raka  prostaty(84lat) a żona chce wszystko posprzedawać.Poniżej zamieszcze zdjęcia,może dacie rade miej więcej go wycenić.

 

Zdjęcia tutaj:http://sfxxxxx.besaba.com/

Posted

Jeśli ma papiery to można zaczynać od 10tys.

Na plus ori lakier, opony radialne i dla mnie najlepsza kabina jaka była w tych czasach do 360

Silnik raczej będzie do remontu, na pewno trzeba łupać i patrzeć co się dzieje, osobiście wstawiłbym zwykłą czwórkę

 

Cena zależy od tego czy chcesz go kupić czy sprzedać :)

Posted

Wizualnie ciągnik prezentuje się bardzo dobrze, mechaniczne może być różnie. Moim zdaniem powinieneś postarać się uruchomić ciągnik (jeśli nie sam to z pomocą osoby która się na tym zna, lub z pomocą mechanika) i wtedy będzie wiadomo jak i czy w ogóle działa silnik i podnośnik. Jako że ceny Ursusów C360 3p "na chodzie" oscylują wokół 20tyśm więc za coś takiego możesz spokojnie chcieć 12-15tyś, a potem ew. schodzić z ceny. Teraz stan ciągnika można co najwyżej prognozować, po próbie odpalenia będzie więcej wiadomo. Pozdrawiam :)

Posted

Z tego co wiem chodzi bardzo cichutko,ale nie wiem czy to cos ma do wartosci:)

Sprawny na 101%

Dziadek poprostu bardzo go oszczędzał i jeździł mniejszym własnej roboty który jutro wam pokaze i tez zapaytam o cene mniej więcej:)

 

 

izydor6280 sprzedać oczywiście

 

.No teraz to już nie wiem.Tutaj kolega

VoYtek8 mowi o dobrym stanie a na innym forum o tym że tylko do remontu.

Nie wygląd się liczy:)

Był praktycznie nie używany stał 20 lat:)

 

 

VoYtek8 dajmy na to że chodzi znakomicie,ile mogłby być wart w takim wypadku?

Ps.Przebieg ma znaczenie? na jednym zdjęciu chyba jest przebieg.

 

Jeszcze jedno,rocznik ma znaczenie?

Posted

Izydor pisał iż zaletą jest to że lakier jest oryginalny, ja się pod tym podpisuje. :) Lakier na Ursusach był dobry i wytrzymywał lata i ten na tym egzemplarzu posiedzi jeszcze kilka ładnych sezonów, pomalować owszem można, ale bardziej dla kaprysu niż z rzeczywistej potrzeby. Błotniki przednie są niepogięte z tego co widzę, maska również, jedyna wada blach to jest to że błotniki tylne są lekko pogięte z tyłu, ale w tych maszynach to norma, bo ciągnik służy do pracy, więc i takie rzeczy są na porządku dziennym i nie są jakąś straszną wadą. Masz super kabinę ze wszystkimi szybami. Jedyne do czego się można przyczepić to zardzewiała rura wydechowa (koszt nowej to jakieś 20-50zł i masz do wyboru, do koloru), oczywiście na innych elementach typu podnośnik, silnik lakier idealny nie jest, a wręcz wymaga pryśnięcia, ale uwierz mi że jak ciągnik będzie w dobrym stanie mechanicznym to dla kupującego taki problem nie będzie problemem, bo to w pracy nie przeszkadza, a malowanie tego to niewielka robota nawet dla domorosłego lakiernika. Opony masz pewnie oryginalne (wnioskuję z tego że ciągnik był mało eksploatowany), a na Stomilu można jeździć i jeździć, więc masz kolejny +. Remontować i udoskonalać oczywiście zawsze można, tyle że tworząc "igłę" zainwestujesz w ten ciągnik mnóstwo pieniędzy, a jak masz go sprzedać to jest moim zdaniem bez sensu.

"Przebieg", czyli ilość motogodzin oczywiście się liczą, bo o ile jest prawdziwa to obrazuje ile ten ciągnik rzeczywiście pracował. Rocznik też jest istotny.

Jedynym mankamentem i znakiem zapytania jest to czy ciągnik w ogóle odpala, a jeśli tak to czy poprawie działa i czy nie ma żadnych wycieków (w to ostatnie akurat wątpię, bo widzę plamy oleju na zdjęciach).

Co do ceny w 100% sprawnego to zobacz sam na portalach z ogłoszeniami, C360 3p sięgają ceną do 25tyś, ale jak dla mnie optymalna cena za taki ciągnik w bardzo dobrym stanie to ok. 15-20tyś, wiadomo, zależy kto kupuje. Pozdrawiam :)

Posted
ale z turem, a tu nie wiemy ile ma motogodzin bo z tego co pisze właściciel to powinien mieć kilkaset motogodzin, ale patrząc na licznik na fotce widać kawałek pierwszej cyfry i nie wygląda to na zero tylko 3 albo 8 Jeśli ma 3 to nie mały przebieg, a jeśli 8 to duży i 15 tyś. nie jest wart

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...