PZSss18635 Posted February 23, 2015 Report Posted February 23, 2015 Witam.Chciałem się dowiedzieć ile może byc warty Ursusa 360-3P.Kupiony został jeszcze w starych markach dlatego trudno powiedzieć ile może być teraz warty,od wielu lat był uruchomiony max 2 razy.Olej został spuszczony więc przygotowane go do uruchomienia po tylu latach dla kogoś kto więcej wie o programowaniu strony niż o trakorach to nie lada wyzwanie:)Wlaściciel zmarł eh..na raka prostaty(84lat) a żona chce wszystko posprzedawać.Poniżej zamieszcze zdjęcia,może dacie rade miej więcej go wycenić. Zdjęcia tutaj:http://sfxxxxx.besaba.com/ Quote
izydor6280 Posted February 23, 2015 Report Posted February 23, 2015 Jeśli ma papiery to można zaczynać od 10tys.Na plus ori lakier, opony radialne i dla mnie najlepsza kabina jaka była w tych czasach do 360Silnik raczej będzie do remontu, na pewno trzeba łupać i patrzeć co się dzieje, osobiście wstawiłbym zwykłą czwórkę Cena zależy od tego czy chcesz go kupić czy sprzedać Quote
VoYtek8 Posted February 23, 2015 Report Posted February 23, 2015 Wizualnie ciągnik prezentuje się bardzo dobrze, mechaniczne może być różnie. Moim zdaniem powinieneś postarać się uruchomić ciągnik (jeśli nie sam to z pomocą osoby która się na tym zna, lub z pomocą mechanika) i wtedy będzie wiadomo jak i czy w ogóle działa silnik i podnośnik. Jako że ceny Ursusów C360 3p "na chodzie" oscylują wokół 20tyśm więc za coś takiego możesz spokojnie chcieć 12-15tyś, a potem ew. schodzić z ceny. Teraz stan ciągnika można co najwyżej prognozować, po próbie odpalenia będzie więcej wiadomo. Pozdrawiam Quote
PZSss18635 Posted February 23, 2015 Author Report Posted February 23, 2015 Z tego co wiem chodzi bardzo cichutko,ale nie wiem czy to cos ma do wartosci:)Sprawny na 101%Dziadek poprostu bardzo go oszczędzał i jeździł mniejszym własnej roboty który jutro wam pokaze i tez zapaytam o cene mniej więcej:) izydor6280 sprzedać oczywiście .No teraz to już nie wiem.Tutaj kolega VoYtek8 mowi o dobrym stanie a na innym forum o tym że tylko do remontu.Nie wygląd się liczy:)Był praktycznie nie używany stał 20 lat:) VoYtek8 dajmy na to że chodzi znakomicie,ile mogłby być wart w takim wypadku?Ps.Przebieg ma znaczenie? na jednym zdjęciu chyba jest przebieg. Jeszcze jedno,rocznik ma znaczenie? Quote
VoYtek8 Posted February 23, 2015 Report Posted February 23, 2015 Izydor pisał iż zaletą jest to że lakier jest oryginalny, ja się pod tym podpisuje. Lakier na Ursusach był dobry i wytrzymywał lata i ten na tym egzemplarzu posiedzi jeszcze kilka ładnych sezonów, pomalować owszem można, ale bardziej dla kaprysu niż z rzeczywistej potrzeby. Błotniki przednie są niepogięte z tego co widzę, maska również, jedyna wada blach to jest to że błotniki tylne są lekko pogięte z tyłu, ale w tych maszynach to norma, bo ciągnik służy do pracy, więc i takie rzeczy są na porządku dziennym i nie są jakąś straszną wadą. Masz super kabinę ze wszystkimi szybami. Jedyne do czego się można przyczepić to zardzewiała rura wydechowa (koszt nowej to jakieś 20-50zł i masz do wyboru, do koloru), oczywiście na innych elementach typu podnośnik, silnik lakier idealny nie jest, a wręcz wymaga pryśnięcia, ale uwierz mi że jak ciągnik będzie w dobrym stanie mechanicznym to dla kupującego taki problem nie będzie problemem, bo to w pracy nie przeszkadza, a malowanie tego to niewielka robota nawet dla domorosłego lakiernika. Opony masz pewnie oryginalne (wnioskuję z tego że ciągnik był mało eksploatowany), a na Stomilu można jeździć i jeździć, więc masz kolejny +. Remontować i udoskonalać oczywiście zawsze można, tyle że tworząc "igłę" zainwestujesz w ten ciągnik mnóstwo pieniędzy, a jak masz go sprzedać to jest moim zdaniem bez sensu."Przebieg", czyli ilość motogodzin oczywiście się liczą, bo o ile jest prawdziwa to obrazuje ile ten ciągnik rzeczywiście pracował. Rocznik też jest istotny.Jedynym mankamentem i znakiem zapytania jest to czy ciągnik w ogóle odpala, a jeśli tak to czy poprawie działa i czy nie ma żadnych wycieków (w to ostatnie akurat wątpię, bo widzę plamy oleju na zdjęciach).Co do ceny w 100% sprawnego to zobacz sam na portalach z ogłoszeniami, C360 3p sięgają ceną do 25tyś, ale jak dla mnie optymalna cena za taki ciągnik w bardzo dobrym stanie to ok. 15-20tyś, wiadomo, zależy kto kupuje. Pozdrawiam Quote
PZSss18635 Posted February 24, 2015 Author Report Posted February 24, 2015 VoYtek8 Dziękuje za wyczerpującą odpowiedź Mam nadzieje że jeszcze pomożesz mi z ciągnikiem własnej roboty,też trzeba wycenić Jutro idę zrobić fotki:) Ps.Gdzie odczytam motogodziny? Quote
Vademecum Posted February 24, 2015 Report Posted February 24, 2015 ???? Motogodziny na liczniku Quote
adam1208 Posted February 25, 2015 Report Posted February 25, 2015 Ja niedawno sprzedałem 3p z identyczną kabiną za równe 20.000. Zarejestrowany, cały odmalowany ' na sztuke ' , z turem. Quote
Vademecum Posted February 25, 2015 Report Posted February 25, 2015 ale z turem, a tu nie wiemy ile ma motogodzin bo z tego co pisze właściciel to powinien mieć kilkaset motogodzin, ale patrząc na licznik na fotce widać kawałek pierwszej cyfry i nie wygląda to na zero tylko 3 albo 8 Jeśli ma 3 to nie mały przebieg, a jeśli 8 to duży i 15 tyś. nie jest wart Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.