Jump to content

Recommended Posts

Posted

Silnik kultowy, spalanie jedno z niższych biorąc ciągniki takiej samej mocy, skrzynia lepsza niż w słabszych mtz 82. Gdybym 5 lat temu miał większą kwotę na ciągnik zamiast mtz 82 szukał bym 1025.

Posted
wszystko wygląda fajnie, ale ja się zarzekałem, że nigdy więcej mtz...... Miałem takie problemy z hydrauliką, że koszmar i nawet na gwarancji nic nie poradzili,Co jakiś czas się zawieszała i nic. Na gwarancji wymieniali wydawało się, że wszystko, a prawda taka że gówniany mechanik był. Tylko że po prawie 10 latach sam zorientowałem się o co w tym chodzi.....
Posted

E tam. Hydraulika jest prosta a w 1025 zdaje się jest albo z jednym siłownikiem albo monoblok. Ogólnie wszystko jest proste do opanowania a ktoś będzie miał dość ruskiej myśli hydraulicznej za około 1000 można to wszystko wywalić i zrobić na bółgarze. Spokój na lata.

Tak czy inaczej proste w obsłudze, proste w naprawie, proste w przeróbce, bardzo szybkie w jakimkolwiek serwisowaniu bo hydraulika jest na zewnątrz, zaleta osobny zbiornik hydrauliki.

Posted
a ile motogodzin można na ni mniej więcej zrobić bez żadnej usterki i do ilu motogodzin kupować używaną maszynę żeby można było pojeździć bez większych problemów np. ile wytrzymuje silnik, pompa wtryskowa pompa olejowa, no i jak jest z wytrzymałość skrzyni
Posted

silnika nie zajedziesz, peryferyjne urządzenia mogą siadać, jeśli przedni napęd carraro to też go nie zajedziesz. Śruby lubią się rozkręcać tego cza pilnować. Pompa wtryskowa jak silnik...... Ale jasnowidzem nikt nie jest......... jeśli skrzynia mtz to 6 000 wytrzyma

Wom może padać jak nie pilnowany, słaby tuz - lasze łamią się. Układ kierowniczy tylko na orbitrolu bo tamten porażka.

Posted

W 1025 jest już tylko orbiitrol więc problemu nie ma, silnik jak kolega wspomniał kultowy zero problemów, skrzynia całkiem inna niż w 82, 820, 920, 952. Mocniejsza o wiele smarowana jak silnik olejem pod ciśnieniem z całkiem innym układem dźwigni. Wom już też mocniejszy z szersza taśmą, podnośnik dwa rodzaje z jednym tłokiem starego typu lub monoblokiem.  

W monobloku są inne ramiona nie ma z nimi problemu, starego typu gną się jak je ktoś wcześniej skrzywił. Jeśli proste są ok.

Usterki trudno powiedzieć ogólnie praktycznie wszystkie są do usunięcia niewielkim nakładem finansowym i w krótkim czasie. Ogólnie częściej psuja się drobnostki niż w zachodnich ale praktycznie zawsze da się skończyć robotę a już na pewno dojechać do domu. Naprawisz szybko za drobne w kieszeni bez zmartwienia że czegoś nie kupisz lub będziesz musiał czekać ciort  wie ile na części.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...