Jump to content

Recommended Posts

Posted

We wtorek kupiłem zetorka 6718, przejechał 38 km od sprzedawcy do mnie, dojechał z całym mokrym silnikiem, u gospodarza było OK. Byłem u mechanika mówi mi że uszczelka pod głowicą, możliwe by płyn chłodniczny wydobywał się na silnik? zostają po nim białe ślady(silnik pomalowany na czarno) jak tylko odpale to kapie z niego z oby dwóch stron jakiś żółty płyn. Z wydechu też jest nieszczelność i również jest wyciek. Mechanik twierdzi że optymistycznie to 600 zł, a pesymistycznie 1000 tj. czesci z robocizną. Jaka może być tego rzeczywista przyczyna i koszt robocizny? co można sprawdzić? potem wrzuce zdjęcia z którego miejsca dokładnie leci.

 

Posted

kolego, jeśli kupiłeś sprawny to powinienneś prowadzić dialog ze sprzedawcą na temat awari i pokrycia kosztów naprawy albo zwrot .. To był chandlarz czy rolnik ?

 

To nie musi, ale może być drogi problem

Posted

Ja   na  twoim  miejscu  pojechałbym  do  tego  buca  który  opylił  ci  ten  złom  i   postawił    sprawę  jasno  albo    odpala   działkę  na   remont  jeżeli nie  oddajesz

ciągnik  ,  a  najlepiej   , pogadaj  z  prawnikiem   będziesz  wiedział  na  czym  stoisz  to  że  kupujesz  używany   ciągnik nie  znaczy  że za  bramą  może  się,

rozsypać  , a  sprzedawcy  nic  do  tego  dużo  zależy  od umowy  jak  jest  sformułowana .

Posted
jeśli handlarz z firmą to bierze jakąś odpowiedzialność za sprzęt i nie tylko do wyjechania za bramę, masz prawo do oddania ciągnika, albo dołożeniu się sprzedającego do naprawy. Również jeśli rolnik sprzeda ciągnik sprawny a po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów padnie np. głowica to,też nie może się ot tak odciąć od problemu, bo myślę, że on był świadom problemu
Posted
Panowie kupiłem od rolnika, utargowałem 1100 zł, od kwoty 14700. Widziałem że ma wyciek ale z uszczelki pod klawiaturą, nie lało się z całego ciągnika...
Posted

Koszt niewielki roboty nie wiele.  Zrobił bym to ale sprzedawce uprzedził że jeśli ciągnik ma jeszcze inne usterki o których nie wspomniał to będziesz domagał się rekompensaty.

Posted

Głowice zdejmuj wszystkie na raz. Jeśli poleciała jedna uszczelka to i reszta może się kończyć. Sprawdź czym pluje z tłumika. Jeśli paliwo może skończy się na wtryskiwaczach, jeśli olej to może być i cała góra do roboty.

Posted

W chłodnicy, nic nie ubywa, wczoraj znajomy sprawdzał co leci z silnika, nawet próbował :P stwierdził że ropa, dziwne że go nie zagotowało po 38km, ubyło troche oleju jest na min. Sprzedający regenerował pompe paliwa i wtryski, ale nic nie ustawiał wkręcił i tyle. Jutro się okaże co jest nie tak

Posted

Jak to sprawdzić? tylko między głowicami jest mokro, i z tamtej okolicy cały czas się sączy, dziwne że bez odpalania? Ta uszczelka pod głowicą jest pewna?

Posted
Nie wiem ile ma przejechane, licznik wymieniony i nie działa, ciśnienia nie wiem. Ciągnik 8 lat temu sprowadzony. Jakie są przybliżone koszty?
Posted

Panowie, czy go teraz zalać? po remoncie? był Venol 20W50 niemiecki, nie wiem czy nie ma w nim płynu, co innego porządnego mu wlać? ile litrów wejdzie?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...