Jump to content

Recommended Posts

Posted

witam, mam problem z moim wladkiem, a mianowicie bierze olej i dymi na bialo. W zimie były wymieniane glowiece, tloki, pierscienie, cylindry, regenerowane i ustawiane wtryskiwacze i do wczoraj było wszystko ok. dodam jeszcze ze przy odpalaniu trzeba dosyc dlugo krecic rozrusznikiem zeby cisnienie sie podnioslo ale przy odpaleniu cisnienie jest ok czyli balansuje zaleznie od obrotow na zielonym polu. Z gory dziekuje za pomoc

Posted

Jakich użyłeś części ? Chińskie są nic nie warte...

Jak silnik się rozgrzeje to też kopci czy tylko jak zimny ? Bo Jak silnik się rozgrzeje to się uszczelniają tłoki, cylinder i pierścienie i może przestać dymić.

Zapłon sprawdzałeś ? Kąt ustawień wtrysku ?

Dymi na biało czy bardziej na niebiesko ?
 

Posted

chinskich czesci nie wstawialem bo wiedzialem jak to sie moze skonczyc ale i niby ruskie pierscienie raczej tez dlugo nie wytrzymały, dymi tak bardziej na bialo i to nawet przy rozgrzanym silniku. zaplonu ani kata wtrysku nie ustawialem.

Posted

tez jestem tego samego zdania, ale wolalem sie upewnic bo w zimie co dwa dni go skladalem i rozkrecalem, przy okazji wymienie jeszcze panewki ale to juz tak dla pewnosci i zeby za kilka miesiecy zmowu wladka nie meczyc. a i jeszce jedno pytanie a mianowicie jaki olej polecacie bo jezdze na superolu. i co zrobic jak zatnie sie blokada kol tzn ta dzwignia pod siedzeniem

Posted

Co do oleju to superol według mnie jest za rzadki,ale jak nie używasz ciągnika zimą to do władka jest ok :) Ja zalałem władka 15w40 nie pamiętam już jakiej firmy bo krótko go miałem.

Co do blokady: Dźwignia pod siedzeniem podnosi trzpień ze skrzyni ? Czy jest tam duzy luz że nie zatrybia ??

Posted
jak ubywa oleju to pierścienie, ale dla pewności jak zmierzysz ciśnienie w cylindrach to będziesz wiedział czy pierścienie czy układ paliwowy... Pod blokadą lubiła się zbierać ziemia i utrudniało to jej włączenie
Posted

wlasnie o to chodzi ze uzywam ciagnika zima a z ta blokada to byla taka historia ze sie ciagnolem przyczepe po blocie no to wtedy wlaczylem blokade ale juz gdy mi nie byla potrzebna to wcisnalem sprzeglo i blokada wyskoczyla ale jak chcialem znowu jej uzyc no to ani milimetra nawet nie da sie wcisnac

Posted

Na opakowaniu od pierścieni nie ma schematu jak założyć ?

Pierścienie z tego co pamiętam miałem w pudełku ułożone tak jak powinny być założone na tłok.

Od góry tłoka 2 kompresyjne-miedziowe, chromowany uszczelniająco zgarniający, zgarnijący olejowy i zgarniający olejowy z blaszką

Zamki pierścienia powinny być przestawione co 60 stopni każdy od poprzedniego tak żeby nie wchodziły na sworzeń tłoka

  • 3 weeks later...
Posted

witam, mam problem z moim wladkiem, a mianowicie bierze olej i dymi na bialo. W zimie były wymieniane glowiece, tloki, pierscienie, cylindry, regenerowane i ustawiane wtryskiwacze i do wczoraj było wszystko ok. dodam jeszcze ze przy odpalaniu trzeba dosyc dlugo krecic rozrusznikiem zeby cisnienie sie podnioslo ale przy odpaleniu cisnienie jest ok czyli balansuje zaleznie od obrotow na zielonym polu. Z gory dziekuje za pomoc

Tak jak tu mowia, pewnie pierscienie. ale to tez moze byc wina nieodpowiedniego dbania o sprzet. przeglady przegladami ale co jakiś czas trzeba posmarowac tam wszystko. Wiem ze to jest mniej wygodne, ale u mnie odkad dostalem taki smar na prezent to jest od razu lepiej. w sumie tez bym o tym nie pomyslal, ale dzieci pomyślały za mnie :) Ja używam Nanoprotech, on jest taki czarny z pomarańczowymi napisami. u mnie sie sprawdza dobrze.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...