maniekmaniek Posted May 27, 2015 Report Posted May 27, 2015 witam, mam problem z moim wladkiem, a mianowicie bierze olej i dymi na bialo. W zimie były wymieniane glowiece, tloki, pierscienie, cylindry, regenerowane i ustawiane wtryskiwacze i do wczoraj było wszystko ok. dodam jeszcze ze przy odpalaniu trzeba dosyc dlugo krecic rozrusznikiem zeby cisnienie sie podnioslo ale przy odpaleniu cisnienie jest ok czyli balansuje zaleznie od obrotow na zielonym polu. Z gory dziekuje za pomoc Quote
adam1208 Posted May 27, 2015 Report Posted May 27, 2015 Jakich użyłeś części ? Chińskie są nic nie warte...Jak silnik się rozgrzeje to też kopci czy tylko jak zimny ? Bo Jak silnik się rozgrzeje to się uszczelniają tłoki, cylinder i pierścienie i może przestać dymić.Zapłon sprawdzałeś ? Kąt ustawień wtrysku ?Dymi na biało czy bardziej na niebiesko ? Quote
Vademecum Posted May 27, 2015 Report Posted May 27, 2015 Przyczyn może być kilka, wtryski, pompa i jeśli bierze olej to na pierścieniach jest nie szczelność. Możesz zmierzyć ciśnienie w cylindrach...... Quote
maniekmaniek Posted May 27, 2015 Author Report Posted May 27, 2015 chinskich czesci nie wstawialem bo wiedzialem jak to sie moze skonczyc ale i niby ruskie pierscienie raczej tez dlugo nie wytrzymały, dymi tak bardziej na bialo i to nawet przy rozgrzanym silniku. zaplonu ani kata wtrysku nie ustawialem. Quote
adam1208 Posted May 27, 2015 Report Posted May 27, 2015 To moim zdaniem warto to sprawdzić jak długo kręci zanim odpali. Quote
maniekmaniek Posted May 27, 2015 Author Report Posted May 27, 2015 przy odpaleniu trzeba dosyć dlugo krecic rozrusznikiem zanim nabije cisnienie Quote
maniekmaniek Posted May 27, 2015 Author Report Posted May 27, 2015 tez jestem tego samego zdania, ale wolalem sie upewnic bo w zimie co dwa dni go skladalem i rozkrecalem, przy okazji wymienie jeszcze panewki ale to juz tak dla pewnosci i zeby za kilka miesiecy zmowu wladka nie meczyc. a i jeszce jedno pytanie a mianowicie jaki olej polecacie bo jezdze na superolu. i co zrobic jak zatnie sie blokada kol tzn ta dzwignia pod siedzeniem Quote
adam1208 Posted May 27, 2015 Report Posted May 27, 2015 Co do oleju to superol według mnie jest za rzadki,ale jak nie używasz ciągnika zimą to do władka jest ok Ja zalałem władka 15w40 nie pamiętam już jakiej firmy bo krótko go miałem.Co do blokady: Dźwignia pod siedzeniem podnosi trzpień ze skrzyni ? Czy jest tam duzy luz że nie zatrybia ?? Quote
Vademecum Posted May 27, 2015 Report Posted May 27, 2015 jak ubywa oleju to pierścienie, ale dla pewności jak zmierzysz ciśnienie w cylindrach to będziesz wiedział czy pierścienie czy układ paliwowy... Pod blokadą lubiła się zbierać ziemia i utrudniało to jej włączenie Quote
maniekmaniek Posted May 28, 2015 Author Report Posted May 28, 2015 wlasnie o to chodzi ze uzywam ciagnika zima a z ta blokada to byla taka historia ze sie ciagnolem przyczepe po blocie no to wtedy wlaczylem blokade ale juz gdy mi nie byla potrzebna to wcisnalem sprzeglo i blokada wyskoczyla ale jak chcialem znowu jej uzyc no to ani milimetra nawet nie da sie wcisnac Quote
Vademecum Posted May 28, 2015 Report Posted May 28, 2015 Z tą blokadą spróbuj na siłę z czuciem, a jeśli nie da rady to cza się do niej dostać przez zdemontowanie zwolnicy z pochwą Quote
maniekmaniek Posted May 28, 2015 Author Report Posted May 28, 2015 czyli ze jakas cwignia mogla sie zaciac ktora nie zaskakuje na tryb? Quote
Piotr0912 Posted May 28, 2015 Report Posted May 28, 2015 Miałem podobny problem i u mnie właśnie były pierścienie do wymiany. Wymieniłem je i problem zniknął. Quote
maniekmaniek Posted May 28, 2015 Author Report Posted May 28, 2015 a jakie powinno być prawidlowe ulozenie pierscieni, chodzi mi co ile stopni powinny sie mijac szczeliny i jak kolejno powinny byc ulozone Quote
adam1208 Posted May 28, 2015 Report Posted May 28, 2015 Na opakowaniu od pierścieni nie ma schematu jak założyć ?Pierścienie z tego co pamiętam miałem w pudełku ułożone tak jak powinny być założone na tłok.Od góry tłoka 2 kompresyjne-miedziowe, chromowany uszczelniająco zgarniający, zgarnijący olejowy i zgarniający olejowy z blaszkąZamki pierścienia powinny być przestawione co 60 stopni każdy od poprzedniego tak żeby nie wchodziły na sworzeń tłoka Quote
maniekmaniek Posted May 29, 2015 Author Report Posted May 29, 2015 ok dzieki wielkie wszystkim za pomoc Quote
marekgwiszp Posted May 29, 2015 Report Posted May 29, 2015 Ten mem odpowie Ci na wszystkie pytania:http://memytutaj.pl/panie-ale-ten-silnik-bierze-olej-a-co-ma-dawac-12596 Quote
maniekmaniek Posted May 29, 2015 Author Report Posted May 29, 2015 marekgwiszp bardzo mi pomogłes tym memem Quote
ryszard_1966 Posted June 17, 2015 Report Posted June 17, 2015 witam, mam problem z moim wladkiem, a mianowicie bierze olej i dymi na bialo. W zimie były wymieniane glowiece, tloki, pierscienie, cylindry, regenerowane i ustawiane wtryskiwacze i do wczoraj było wszystko ok. dodam jeszcze ze przy odpalaniu trzeba dosyc dlugo krecic rozrusznikiem zeby cisnienie sie podnioslo ale przy odpaleniu cisnienie jest ok czyli balansuje zaleznie od obrotow na zielonym polu. Z gory dziekuje za pomocTak jak tu mowia, pewnie pierscienie. ale to tez moze byc wina nieodpowiedniego dbania o sprzet. przeglady przegladami ale co jakiś czas trzeba posmarowac tam wszystko. Wiem ze to jest mniej wygodne, ale u mnie odkad dostalem taki smar na prezent to jest od razu lepiej. w sumie tez bym o tym nie pomyslal, ale dzieci pomyślały za mnie Ja używam Nanoprotech, on jest taki czarny z pomarańczowymi napisami. u mnie sie sprawdza dobrze. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.