Mateo Posted August 5, 2015 Report Posted August 5, 2015 Witam. W tylnim moście zaraz na zwolnicy cieknie mi olej spod tylniego mostu. A raczej tak to można nazwać. Nie sugierujcie się plamami na zekielku zwolnicy. Ponieważ dakielek był kiedyś spawany dalej ciekło to został zaklejony niedawo. Czy to uszkodzony simering? Czy potrzebne jest zdejmowanie koła oraz zwolnicy? Co trzeba by wymienić, na co zwrócić uwagę? Quote
izydor6280 Posted August 6, 2015 Report Posted August 6, 2015 sprawdz czy przypadkiem nie odkręca Ci się zwolnica Quote
massay1 Posted August 6, 2015 Report Posted August 6, 2015 Zimering poleciał na półosi w miejscu gdzie wchodzi do zwolnicy. Tyle. Quote
Mateo Posted August 6, 2015 Author Report Posted August 6, 2015 Czyli trzeba zlewać olej z przekładni? Zwolnica się nie odkręca wszystko dokręcone. Quote
Mateo Posted August 6, 2015 Author Report Posted August 6, 2015 Czy wystarczy tylko dobvrze podnieść mu dupe ? Quote
Vademecum Posted August 6, 2015 Report Posted August 6, 2015 musisz zdjąć zwolnice, ale czy go bez rozbierania zwolnicy wymienisz to nie pamiętam, wielokrotnie łamałem półosie w ostrówku i wymieniajc je nie spuszczałem oleju. Najlepiej wyjmij półoś, wychodzi w przeciwną stronę tzn. przez okienko z preciwnej strony mostu. Quote
massay1 Posted August 6, 2015 Report Posted August 6, 2015 Nie wyciągnie półosi. Musisz popuścić śruby łączące pochwę ze zwolnicą, odkręcić śruby łączące pochwę z tylnym mostem, popuścić taśmę ręcznego hamulca, wyjąć zwolnicę razem z pochwą, zdjęć bęben hamulcowy, odkręcić do końca i zdjąć pochwę, wytargać uszczelniacz bez wyjmowania półosi, nabić nowy i zamontować w odwrotnej kolejności. Przy okazji wymień resztę uszczelnień po tej stronie czyli uszczelniacz w obudowie dyferencjału, oringi i uszczelkę profilową w bębnie hamulcowym. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.