Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam.

 

W tylnim moście zaraz na zwolnicy cieknie mi olej spod tylniego mostu. A raczej tak to można nazwać. Nie sugierujcie się plamami na zekielku zwolnicy. Ponieważ dakielek był kiedyś spawany dalej ciekło to został zaklejony niedawo. Czy to uszkodzony simering? Czy potrzebne jest zdejmowanie koła oraz zwolnicy? Co trzeba by wymienić, na co zwrócić uwagę?

 

 

 

post-5065-0-35186000-1438812037_thumb.jpg

Posted
musisz zdjąć zwolnice, ale czy go bez rozbierania zwolnicy wymienisz to nie pamiętam, wielokrotnie łamałem półosie w ostrówku i wymieniajc je nie spuszczałem oleju. Najlepiej wyjmij półoś, wychodzi w przeciwną stronę tzn. przez okienko z preciwnej strony mostu.
Posted

Nie wyciągnie półosi. Musisz popuścić śruby łączące pochwę ze zwolnicą, odkręcić śruby łączące pochwę z tylnym mostem, popuścić taśmę ręcznego hamulca, wyjąć zwolnicę razem z pochwą, zdjęć bęben hamulcowy, odkręcić do końca i zdjąć pochwę, wytargać uszczelniacz bez wyjmowania półosi, nabić nowy i zamontować w odwrotnej kolejności. Przy okazji wymień resztę uszczelnień po tej stronie czyli uszczelniacz w obudowie dyferencjału, oringi i uszczelkę profilową w bębnie hamulcowym.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...