Jump to content

Recommended Posts

Posted

panowie zastanawiam się czy jeśli jest napęd z wału to czy te pompy nie mają za wysokich obrotów,przecież ja jak jadę z agregatem to obroty dochodzą  w 60-ce ,do 2400,natomiast z wałka rozrządu wtedy by było tylko 1200,napiszcie czy u was też są z wału korbowego i czy też przez kilka godzin bez przerwy pracują na maksymalnych obrotach bo wyczytałem że długotrwałe maksymalne obroty skracają żywotność pompy,jeśli tak to może warto zmienić napęd z rozrządu-pozdrawiam

Posted

Pompa nsz-10 z hydrotoru ma nominalne obroty 2500. Osobiście wydaje mi się że nie powinno się jej nic stać o ile ukraińska jest jej odpowiednikiem.

Masa ciągników ma te pompy zakładane do wspomagania i chodzą. Trudno powiedzieć.

Tak do wglądu choć to nie ukraińskie.

http://sklep.hylmet.pl/pompa-hydrauliczna-t-25-mtz-pzs-nsz10-pzt-nsz10-nsz-10e-l-2-p-305.html

http://www.hydrotor.com.pl/index.php?jl=3&jp=2&id=6&idw=PZT-NSZ10&idg=Pompy%20z%EAbate

http://www.wph.pl/nsz10.htm

Posted

w końcu jeszcze mam 14 m-cy gwarancję ,może im się znudzi i w końcu założą mi polską dobrą ,a jak nie  to po gwarancji sam sobie kupię, po prostu szkoda zdrowia -pozdrawiam i dziękuję wam za wsparcie

Posted
jak z,rozrządu to może to co w osrówku ? Ja mam jakieś pompy nsz 10 z lat 80 tych. Ile masz frezów 4 czy 6 ? i prawa czy lewa? może zrób fotke od napędu i tak by tłoczenie było z góry a ssanie z dołu może mam taką ?
Posted

koledzy nie uwierzycie,pompa była i jest dobra po prostu obciął się wieloklin-wielowpust -frez w wałku który napędza pompę,nie do wiary z czego to jest zrobione ale też podobno ruskie,założyli nowe i po kłopocie ,Robercie napisz ile to twoje kosztowało a może sam to robiłeś to tak na wszelki wypadek-pozdrawiam( acha jeszcze powiedzieli że na razie wykorzystałem więcej reklamacji niż 20-u innych)

Posted
Moje kompletne wspomaganie zamknęło się w 1350zl ale ja kilka rzeczy zrobiłem sam(kupiłem orbitrol, siłownik i przewody i trochę małych rzeczy) jeśli wyrobił czy sciol się wieloklin, coś jest nie osiowe przy napędzie pompy (stawiał bym że źle jest ustawiona pompa względem łożyska w tym wsporniku pompy) i to się będzie powtarzało kiedyś czytałem na necie że pomogła dopiero wymiana całego napędu pompy, gościowi cały czas rwalo tą część,
Posted

no wymienili cały napęd tzn.wałek z 2-ma krzyżakami,najpierw jest kołnierz przykręcony do koła pasowego połączony krzyżakiem z kawałkiem wałka nast. drugi krzyżak i za krzyzakiem kawałek wałka  który chodzi w łożysku wtym wałku jest frez w który wchodzi wałek pompy ,Robert napisz czy ten właśnie wałek z krzyżakami robiłeś czy kupiłeś i za ile -pozdrawiam

Posted

To co opisujesz to zacząłem taki zestaw robić dla kolegi pod pompę od t25, cały napęd będę robił na wzór tego co ty masz i inne tego typu zestawy z alledrogo,

napęd pompy robiłem sam i koło pasowe wału też modyfikowalem

ja mam inaczej wałek z krzyżakami (z odzysku) skracalem w kole mam blachę i do niego przykrecony jest pierwszy krzyżak a drugi jest mocowany do wałka na którym są dwa łożyska(wszystko w obudowie) a pompa ma frez i wchodzi w ten wałek,z drugiej strony,

na starym forum były zdjęcia ale przepadły

Posted

no mam identycznie pompa też tak samo przykręcona,myślę że teraz będzie dobrze bo wzrokowo ten dzisiejszy wałek wygląda lepiej-pozdrawiam,tak napęd jest bezp. z wału

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...