Jump to content

Recommended Posts

Posted

no tak, a ja zrozumiałem, że chcesz słaby 3p zamienić na czwórkę z c360. Ot zasugerowałem się tym, że to bardziej rozsądne niż odwrotnie. Silnik mf-a jest ten sam , a nawet w mf 235 jest ten sam silnik. Krótko - odradzam taką podmiankę.

Jeśli się upierasz to daj ogłoszenie, że potrzebujesz elementy do takiej podmianki bo jakaś część użytkowników 3p zmieniła ten silnik na 4 ursusa.

Posted
Ostatnio widziałem na olx zestaw, silnik plus wszystkie części za 4 tyś poza tym co koledzy pisali do przodu też potrzebna przystawka, moim zdaniem lepiej było by założyć 4 p były takie wersje u nas w skr mieli taką 60tke.
Posted

jeśli już upierasz się na 3 to zakładaj zetorowską, np. z 4718 czy 50/5211

silniki perkinsa produkowane w ursusie były słabej jakości, pozatym ciągnik z takim silnikiem do ciężkiej pracy się nie nadaje, a samo spalanie wyjdzie jak w zwykłej 4

 

4p to jednak przesada, materiał w skrzyni i moście jest słabej jakości, a dzisiejsze części jeszcze gorszej, długo by taki ulep nie wytrzymał

Posted

Izydor myślę że jak by używał takiego podrasowanego ciągnika z głową by wszystko chodziło bez problemów.4p ma coś 65 km więc aż takiej kolosalnej różnicy nie ma?

Natomiast jeśli ktoś zakłada turbo albo silnik od zetora 7211 i chce ciągać sprzęt większy czy katować ciągnik bez litości to wiadomo że coś strzeli :-(:-(

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...