Vademecum Posted January 29, 2017 Report Posted January 29, 2017 Skrzynia i most to zawsze będzie mokry i oblepiony kurzem z olejem, to uroki ciągników komunistycznych, olej nawet wycieka po gwintach śrub bo są naprzestrzał do oleju i cieknąć po gwincie musi. Quote
Robert ;-) Posted January 30, 2017 Author Report Posted January 30, 2017 http://www.rolnik-forum.pl/gallery/image/1226-mtz-80/ Vademecum patrzyłem na tą nakrętke o której pisałeś cały ten wąs się rusza:-( będzie zabawa Ciekawe jaki ten silnik(co pisał Duży Grzegorz; no ten moment jaki ma) na silniku pisze tylko D240 w sumie rok 1992 , ale po tym się wiele się powiedzieć nie da. Quote
Vademecum Posted January 30, 2017 Report Posted January 30, 2017 Odpisze później. Jestem na szkoleniu Quote
Vademecum Posted January 30, 2017 Report Posted January 30, 2017 o silniku nic twórczego nie powiem. Natomiast z tym wąsem to masz już zgrzyt. Zobacz czy ta nakrętka jest dokręcona, jeśli luz to dociągnij, jeśli niema luzu to odkręć ją i podłuż podkładkę. Ta nakrętka w oryginale jest zabezpieczona podkładką zaginaną. Jeśli frezy w wąsie są mocno wygniecione to cza wymienić wąs a nawet razem z wałkiem pionowym a to już koszty. Jak dasz tam podkładke i będzie mały luz to pareset mth można zrobić. Zwróć uwage czy niema z tamtąd wycieku oleju. Wałek ma tam na dole łożysko chyba stożkowe i pierścień uszczelniający. Kiedyś nawet przedłużałem te frezy kątówką bo to stożek i na jakiś czas było bez luzu, ale za dużo miejsca niema by to do góry podnosić bądź ile. Quote
Robert ;-) Posted January 30, 2017 Author Report Posted January 30, 2017 Można się spodziewać takich niespodzianek i pewnie znajdę ich więcej , na razie niestety za zimno aby przy nim cokolwiek robić a po drugie mam inne rzeczy na głowie , ale co jakiś czas idę i patrzę na ten nowy nabytek na razie szukam rzeczy które wymagają jakiegoś sprawdzenia bądź naprawy, Quote
DuzyGrzegorz Posted January 31, 2017 Report Posted January 31, 2017 ja od nowości leję TURDUS silnika hydraulika AGROL U skrzyni hipol silnik ma 3500 mtg i nie robione nic skrzynia biegów to porażka w ubiegłym roku był kapitalny najbardziej wkurzająca jest wiecznie cieknąca hydraulika .Producent twierdzi że do skrzyni należy stosować olej taki jak do automatów. Jeżeli do skrzyni biegów do której jest wymagany olej do automatu wlejesz Kolego Hipol to dla mnie oczywiste że porażka być musi.Do uszczelniania gwintów używam kleju Loctite. Sakramencko drogi ale bardzo skuteczny.Masz Kolego Robercie coś diagnostycznego do ustawiania wtrysku i obrotów bo chyba warto sprawdzić czy ktoś nie majstrował? Pozdrawiam Forumowiczów! Quote
Robert ;-) Posted January 31, 2017 Author Report Posted January 31, 2017 Do sprawdzania wtryskow ani do obrotów nie mam na razie jestem ja etapie macania bo zimno i najpierw myjka bo starem umazany, Jeśli olej taki jak do automatu to fakt będzie drogo a to w końcu Rusek.... . ja dla swojego mam już ksywe ,"kacap" może i nie ładnie,ale na razie nic innego mi do głowy nie przychodzi;-);-) Quote
Vademecum Posted January 31, 2017 Report Posted January 31, 2017 Na ruskich górale mówią kacapy , także trafione tylko gorzej z estetyką języka polskiego. Quote
Robert ;-) Posted January 31, 2017 Author Report Posted January 31, 2017 Może jak zacznie robić w polu, a nie stać, to się coś innego wymyśli ;-) Ogólnie jestem na tak, na ten ciągnik;-) ale ma też swoje minusy :-( zaczynam poznawać ten sprzęt , ale jak się zrobi cieplej jeszcze lepiej go poznam ;-) Quote
Vademecum Posted January 31, 2017 Report Posted January 31, 2017 Do belarki przetestój WOM przed sezonem bo jak będzie ślizgać to sporo roboty. Quote
Robert ;-) Posted January 31, 2017 Author Report Posted January 31, 2017 Trzeba będzie, mam trochę obornika do wywiezienia na kupke na pole, to się sprawdzi Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.