Vademecum Posted September 9, 2015 Report Posted September 9, 2015 zacznij od około 50 kg, jeśli mało to dołuż. Popatrz na pług będąc w bruździe odjedź dalej z pługiem podniesionym. zatrzymaj, zgaś traktor, wyjdź z niego. Opóść pług minimum od ziemi. Zwróć uwage na kontakt lemiesza z ziemią. Generalnie lemiesz powinien równo na długości zbliżyć się do ziemi, ale jeśli są trudne warunki tzn. sucho , twardo to spowodój by szpic lemiesza wchodził pierwszy. Quote
shogun80 Posted September 9, 2015 Author Report Posted September 9, 2015 A co myslisz abym w kolo (bo jest puste w srodku) na ostatnim korpusie wlal beton - nie bedzie za ciezko? Quote
Robert ;-) Posted September 9, 2015 Report Posted September 9, 2015 Kółko i tak po ziemi chodzi więc obciążenia ci nie da nawet 1kg. Najlepiej włożyć kamień i tyle, albo deszczu czekać Quote
massay1 Posted September 24, 2015 Report Posted September 24, 2015 Faktem jest że zimowa orka powinna być w ostrej skibie ale niestety nie zawsze się tak da. Rodzaj gleby na to nie pozwala, jej wilgotność a czasem nawet rodzaj uprawy po której jest robiona.U nas w tej chwili nie ma najmniejszej możliwości poorać w ogóle a nawet jesli to ziemia jest tak sucha że sypie się, skiby to same małe bryłki gdzie dotychczas co roku kładły się ładne świecące bryły.Patrz by orka była ładna, każda skiba równa bez dziur, zagony elegancko obrobione. Bo to będą oglądać ludzie do wiosny. Ma być ładnie i już. Quote
Vademecum Posted September 24, 2015 Report Posted September 24, 2015 a ja myśle, że dziury złapią więcej wody ja dziś z 8 ha zaorałem ale ziemia pył na 20 cm kurzy się miejscami. Jak spadnie deszcz to wszystko spłynie i dziur nakopie..... Quote
Vademecum Posted September 24, 2015 Report Posted September 24, 2015 no, mi kułko kiedyś odpadło tylko niepamiętam jaki masz ciągnik.... Quote
Vademecum Posted September 25, 2015 Report Posted September 25, 2015 a, to tam niema żadnych problemów .... Quote
shogun80 Posted September 25, 2015 Author Report Posted September 25, 2015 Ale kola zdjac musze? Quote
Vademecum Posted September 25, 2015 Report Posted September 25, 2015 kolego, nie,tylko koła. Piszesz o zwolnicy ale nie piszesz w którym miejscu. Quote
shogun80 Posted September 25, 2015 Author Report Posted September 25, 2015 Cala pokrywa korpusi zwolnicy umazana w oleju. Wali tez na kolo takze nie wiem dokladni gdzie. Quote
Vademecum Posted September 25, 2015 Report Posted September 25, 2015 to przy kole to pierścień uszczelniający, a jeśli od pochwy to na półosi to całą zwolnice będziesz musiał wymontować w pojedynke na luzie masz 3-4 godziny roboty na sztuke . Quote
shogun80 Posted September 25, 2015 Author Report Posted September 25, 2015 A powiedz mi czy robic to teraz czy ujade z tym felerem jeszcze? Zima przed nami i powoli to sobie zrobie. Quote
Vademecum Posted September 25, 2015 Report Posted September 25, 2015 Jak tylko wyciek to dolewaj oleju, a jak większy wyciek to właduj tam puszke miękkiego smaru i tyle. Możesz sprawdzić czy niema dużego luzu na łożysku, jak masz czucie to rękami po podniesieniu tylko takie koło troche waży, albo opuszczaj podnośnik pomału i patrz co się dzieje z kołem po dotknięciu podłoża . Patrzysz na piaste i zwolnice od środka opuszczając podnośnik zobaczysz luz po dotknięciu koła z podłożem. Quote
Vademecum Posted October 1, 2015 Report Posted October 1, 2015 a witoj se witoj tyle, że buncloki ci sie pomiszoły Quote
kawa1990 Posted October 12, 2015 Report Posted October 12, 2015 Witam Wszystkich a to moja Orka Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.