hugox Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Mam pytanie odnośnie filtru paliwa? Zamówiłem filtr paliwa WF Sędziszów i nie wiem jak sie do tego zabrać? Czy normalnie wystarczy odkręcić stary filtr, zakręcić nowy i odpalić? Boję się że zapowietrzę układ paliwowy? Prosił bym o jakieś wskazówki Dzięki! Quote
Kropacz Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Weź młotek i pobijak, taki wmiare ostry. Uderz kilka rzy z czuciem tak by się odkręcił. Nowy filtr zalej do pełna czystą ropą i załóż. Koniec zabawy:) Quote
muzyk Posted December 18, 2011 Posted December 18, 2011 Bodzio walnij się w łeb najpierw tym młotkiem. Quote
Ojciec Posted December 19, 2011 Posted December 19, 2011 Zgadzam się z muzyk-iem A co do Filtra to nie jest zabawka jaki problem z ewentualnym zapowietrzeniem? masz w nim napę hydrostatyczny lub automatyczną skrzynie biegów że nie można go rozciągać albo pasek rozrządu i boisz się że na ząbkach przeskoczy przy rozciąganiu? odkręcasz stary zalewasz nowy olejem napędowym zakręcasz kilka razy pompką machniesz ręczną a jeżeli twój MF 255 kosztował ponad 500 000 zł to radził bym ci do tego wezwać serwis MF-a wymienią ci na oryginalny i przy okazji zapłacisz im 2 500 zł ale masz pewność że się nie zapowietrzy. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.