Jump to content

Recommended Posts

Posted

18-ki mają słabe łożyska i szybko siadają do tego zewnętrzne szele wygniatają w piastach rowki. Miałem 4011 na 18-kach z układem 60-ki i różnicy nie zauważyłem w sile potrzebnej do skręcania.

Posted

ja w swoim czasie skróciłem wąs kolumny kierowniczej o 4 cm i trochę lzej się kręciło ale na pełny skręt w lewo czy w prawo wychodzi jeden obrót kierownicą więcej,więcej niż 4 cm skrócić nie możesz bo kierownica nie kręci się w nieskończoność i wówczas brakło by ruchu na pełen obrót,ze środka wąsa wycinasz 4 cm.potem w tych kawałkach nawiercasz otwór 8mm po 2cm w jednym i w drugim,te 2 kawałki łączysz za pomocą  bolca 8mm dł.ok.4cm,następnie spawasz te dwie części,prze spawaniem jeszcze sfazuj,mnie to wyszło tak że śladu niema,pozdrawiam

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...