mateuszzetor Posted December 25, 2015 Report Posted December 25, 2015 odlałem olej a głowice sciągne i zobace co jest nie tak a mogło by się paliwo dostawać przez pompke ręczną do odpowietrzania do silnika ? Quote
mateuszzetor Posted December 25, 2015 Report Posted December 25, 2015 muszę i tak na warsztat wjechać bo dość dużo sie nazbierało do naprawy Quote
henryk Posted December 25, 2015 Report Posted December 25, 2015 może to głupio zabrzmi ale szwagier stwierdził ze ma dziure w kolanie od wydechu i zaspawał,potem długo padał deszcz i najprawdopodobniej naleciało wody do silnika a co za tym idzie przybyło ,,oleju''(kiedyś pisałem o tym oleju w 4011), w silniku,szwagier upuścił oleju i już pół roku jeździ i oleju nie przybywa,oczywiście po tym incydencie ja stwierdziłem że nie ma tej dziury w kolanku i go uświadomiłem że ma być i wywiercił a problem znikł-może to banał ale.....-pozdrawiam Quote
marcink90 Posted December 25, 2015 Author Report Posted December 25, 2015 Ej a tak wracając do mnie to macie pomysł jak oddessać ten olej nie odkręcając korka spustowego? Przez wlewowy też się nie da no bo jak? Chyba że znacie jakiś trik? Quote
Vademecum Posted December 25, 2015 Report Posted December 25, 2015 oj, puchu marny..... producent nie przewidział..... możesz bagnetem do spuszczania oleju.... Quote
Vademecum Posted December 25, 2015 Report Posted December 25, 2015 pare lat temu miałem taką niespodzianke, że wsiadając na mojego mf 255 pomimo nowego akumulatora tylko stuknął rozrusznik i nie obrócił wałem..... Okazało sie, że tak go zaparkowałem pod wiatą, że idealnie z dachu nalało do tłumika do pełna !!!! po wykręceniu wtryskw kręciłm rozrusznikiem, aż całą wode wychlapało i niestety po uruchomieniu i pochodzeniu silnika olej zrobił się biały. Wymyśliłem procedure płukania silnika a na koniec zalałem nowym olejem. Quote
massay1 Posted December 25, 2015 Report Posted December 25, 2015 Filtr oleju odkręć i kręć silnikiem aż wypompuje tyle ile chcesz. Quote
Vademecum Posted December 25, 2015 Report Posted December 25, 2015 Dobrze by było by nie zapalił bo będzie pracował bez oleju... Quote
massay1 Posted December 25, 2015 Report Posted December 25, 2015 Zapalić można na chwilkę żeby olej dotarł do panewek, zgasić, dawka na zero filtr odkręcić i tyle.O tym trzeba pamiętać. Quote
ali Posted December 25, 2015 Report Posted December 25, 2015 niebieski dym to spalający się olej , nic innego, jeśli nie ubywa płynu w chłodnicy a oleju przybywa tzn. dostaje sie paliwo przez pompę paliwową i stąd wyższy poziom i na pewno rozrzedzony olej , co do upuszczania to wystarczy wykręcić czujnik ciś. oleju i przekręcić parę razy, bez odpalania. Quote
henryk Posted December 27, 2015 Report Posted December 27, 2015 już wyżej ja i Robert pisaliśmy jak to zrobić -pozdrawiam Quote
Stiven1983 Posted December 30, 2015 Report Posted December 30, 2015 Niebieski dym to objaw źle ustawionego zapłonu (za późny) nie dopala ropy która może spływać do miski olejowej.Lub leją wtryski ale przy tak lejących wtryskach powinien być problem z odpalaniem.Zobacz czy pompa ci się nie przestawiła lub nie jest luźno.Niebieski dym miałem kiedyś w Tarpanie po przestawieniu rozrządu problem zniknął i zaczął kopcić na czarno, ale coś mi nie pasowało z mocą więc zapłon znów został przeregulowany... Quote
Robert ;-) Posted December 31, 2015 Report Posted December 31, 2015 U mnie tak jest że jak odpali to kopci na niebiesko do czasu jak się nie rozgrzeje,potem to nawet przy średnim czy większym obciążeniu dymku nie widać, wiadomo jak dasz w pedał to przydymi, a tak to dymku nie posledzisz. Quote
Vademecum Posted December 31, 2015 Report Posted December 31, 2015 zimny każdy kopci, a później jak u ciebie. Masz zdrowy silnik. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.