Witam mam taki dylemat, pracuje ciągnikiem w zimę, pali nawet dobrze przy dużych mrozach za 1-2 razem. Akumulatory nowe no i tak myślę że trochę szkoda ich jak i rozrusznika bo się męczą przy rozruchu wiadomo. Tak myślę a jakby założyć świece? Tylko czy nie będą one jeszcze gorzej zużywać akumulatory i czy w ogóle dają one dużo? Jak ktoś ma taki patent może by się wypowiedział z góry dzięki
Świeca żarowa w C-360 czy opłaca się montować?
#1
Napisano 02 styczeń 2016 - 16:27
#2
Napisano 02 styczeń 2016 - 16:38
#3
Napisano 02 styczeń 2016 - 16:46
A nie ma tak że świeca tam trochę podgrzeje ale zużyje tyle energii z akumulatora że potem nie będzie miał takiej siły żeby zakręcić? Ja tak miałem w samochodzie że lepiej było od razu odpalać niż czekać aż świece podgrzeją bo by nie zapalił, no tylko że tam akumulator miał 6 lat to inna sprawa. Tu mam na razie nowe
#4
Napisano 02 styczeń 2016 - 16:51
niech się wypowiedzą inni co mają takie świece;-)
#5
Napisano 02 styczeń 2016 - 17:17
Ja tam się może nie znam, ale wydaje mnie się że lepiej niech on pokręci sobie dłużej i niech zaskoczy, masz siłę w akumulatorze silnik w miarę dobrze zrobiony? To musi zaskoczyć, a tak świeca no podgrzeje ale weźmie prąd i rozrusznik będzie słabo kręcił a wtedy to już lipa. Możesz też wlać gorącej wody do chłodnicy, albo polecam mój sposób, ja z 10min przed zapaleniem (wiem że to prymitywne no ale) podgrzewam pompę farelkiem xD Przy -20 nawet za pierwszym zapali,
#6
Napisano 02 styczeń 2016 - 17:55
U mnie pomogło z paleniem po założeniu świecy,
przed remontem też słabo palił jak było zimno,teraz jest lepiej ale jak jest zimno podgrzewam i zapala, jak były duże mrozy robiłem jak ty jedna grzałka pod miskę druga farella na pompę(dokładnie na regulator obrotów) i zapalał ;-) a aku mam nie za duży można było wziąć większy i tak ma luz w skrzynce. Druga sprawa dobrze wyregulowana pompa wtryskowa to podstawa mam zamiar swoją oddać do naprawy(regeneracji ) wybadalem dobrego fachowca, tylko że tej kasy ciągle brak:-(.
#7
Napisano 02 styczeń 2016 - 18:12
Robert1983 nawet nie wiesz jak Cię dobrze rozumiem z tą kasą, ile ja bym u siebie rzeczy zrobił ach, nowa kabinka, napęd 4x4, wzmocniona pompa, siłowniki wspomagające ech pomarzyć można :-(
#8
Napisano 02 styczeń 2016 - 18:14
Dziś pracowałem moim mf 255 i było - 14 zagadał bez większych problemów, gada i przy - 30 tylko na dobrym paliwie
#9
Napisano 02 styczeń 2016 - 18:15
Marzenia czasem się spełniają...
A wracając gdzie tą świece najlepiej umieścić, co przerobić?
#10
Napisano 02 styczeń 2016 - 18:19
#11
Napisano 02 styczeń 2016 - 18:26
Tak czytam i se myślę to 3P ma świece żarową??? O kurde nawet nie wiedziałem hehe, gdzie jest od niej włącznik?? Pare razy jeździłem perkinsem ale nie zwróciłem uwagi
#12
Napisano 02 styczeń 2016 - 18:28
nie wiem co wy z tymi świecami, aku mam jedną 12v 95 lub 92Ah i pali bez problemu , zdrowa góra , paliwko i musi zagadać
#13
Napisano 02 styczeń 2016 - 18:32
ja mam założoną na pierwszy cylinder, ale myślę że między 2 a3 było by lepiej, do przeróbki musisz mieć nakrętkie z gwintem takim jak ma świeca, kawałek kabla najlepiej grubszego i włącznik taki jak od startera c360,jalepiej zrób zasilenie ropy ze zbiorniczka 100etka wystarczy, i dostęp do spawarki tig albo migomata.
Miałem zasilenie z za filtra paliwa ale nie zdawało egzaminu i przerobiłem na zbiorniczek? Kiedyś była fotka w mojej galerii ale chyba przepadła podczas zamiany silnika forum.
#14
Napisano 02 styczeń 2016 - 18:35
c360 3p ma jedną świece płomieniowa, c330 ma dwie żarowe w kolektorze dolotowym.
#15
Napisano 02 styczeń 2016 - 18:38
#16
Napisano 02 styczeń 2016 - 18:51
#17
Napisano 02 styczeń 2016 - 18:55
#18
Napisano 02 styczeń 2016 - 19:02
#19
Napisano 02 styczeń 2016 - 19:06
panowie nie wątpię że świeca żarowa jest dobra,ale ja opiszę swój patent;otóż rozłączam filtr powietrza z kolektorem i w łącznik gumowy od kolektora ssącego pakuję koniec opalarki chińskiej za którą dałem 50 zł w castoramie (działa już 6 lat) włączam opalarkę i siadam do ciągnika 360-ka,zanim nacisnę na starter to kolektor już jest gorący trzeba szybko odpalać bo łącznik gumowy może się zacząć smażyć ,największe mrozy dwa obroty i motor gada,wyskakuję z ciągnika i wyłączam opalarke,można mieć nawet kabel z prądem w kabinie żeby nie wyskakiwać,spróbujcie-rewelacja-pozdrawiam
#20
Napisano 02 styczeń 2016 - 19:13
Ale aż mnie wzięlo nie wiem czemu jeszcze raz to w C-360 3P jest żarowa świeca ale to chyba nie w każdym modelu, może w tych nowszych co i mają 12V aku? Ja mam instrukcje od C-360 i wniej jest suplement uzupełniający do C-360 3P i w nim nie ma żadnej zmianki o świecy żarowej. Dlatego tak się dziwie, może wam chodzi o ten silnik co jest w mf 255?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: C-360, świece, żarowe
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych