Robert ma rację ,nie martw się na zapas-pozdrawiam
C-360 wspomaganie kierownicy czy zrobiłem coś nie tak?
#21
Napisano 03 styczeń 2016 - 14:20
#22
Napisano 03 styczeń 2016 - 14:54
Wiecie ja już tak mam że martwię się na zapas i trochę przejmuję krytyką
A co do umiejscowienia siłownika to jak już mówiłem cholercia nie pomyślałem, mogłem zrobić jak w tym 3P do którego link wam podsyłam. Nie wiem czy dobrze zobaczycie na zdjęciach ja go widziałem osobiście na żywo na giełdzie w Słomczynie (może ktoś kojarzy) i tam siłownik jest bardziej schowany i bezpieczny.
http://olx.pl/oferta...html#27c483bbea
#23
Napisano 03 styczeń 2016 - 15:31
#24
Napisano 03 styczeń 2016 - 15:38
#25
Napisano 04 styczeń 2016 - 10:51
tam jest założony taki siłownik skrętu z widlaka
#26
Napisano 04 styczeń 2016 - 12:06
#27
Napisano 05 styczeń 2016 - 14:18
no i taki siłownik najbardziej mi się podoba,jak im mówiłem że takie siłowniki powinni zakładać do wspomagań np do 360 to twierdzą że te siłowniki w traktorze nie zdają egzaminu bo widlak to jeździ po równym a traktor po dziurach ale nie chce mi się wierzyć bo widziałem takie wspomaganie w zetorze takim podobnym do 360-ki , może ktoś z was ma takie wspomaganie w ursusach to będę wdzięczy za podzielenie się opinią na forum i jeszcze napiszcie gdzie to można kupić to tak na przyszłość-pozdrawiam
#28
Napisano 05 styczeń 2016 - 14:58
To że ich nie zakładają to przede wszystkim cena i nic więcej, taki kosztuje około 600-700 zł.
#29
Napisano 05 styczeń 2016 - 15:01
He he ciekawe stwierdzenie. W chyba każdej koparko-ładowarce jest taki siłownik, większość wózków widłowych i to na wahliwej osi czyli pracuje, coraz więcej ciągników. Jeśli masz robić wspomaganie to zakładaj taki właśnie siłownik.
#30
Napisano 05 styczeń 2016 - 15:21
ten prawie 600 a z końcówkami 900 zł to już dość drogo i dla tego w gotowych zestawach są silowniki za 250-300zl
#31
Napisano 06 styczeń 2016 - 13:48
wspomaganie to już mam i na razie jest ok.ale w przyszłości gdyby coś to wymienię ,najbardziej mnie denerwowało te nierówne ilości obrotów w lewo i prawo ale odwaliłem korbkę z kierownicy i już to przetrawiłem-pozdrawiam,no i jeszcze by trzeba wymyśleć mocowanie do belki
#32
Napisano 06 styczeń 2016 - 14:02
#33
Napisano 06 styczeń 2016 - 14:05
tak ale raz korbka na kierownicy jest z lewej raz z prawej,na dole lub u góry i mnie to wkur....,a teraz tego nie widzę w dodatku założyłem kierownicę malutką od wv i jest ok.-pozdrawiam
#34
Napisano 06 styczeń 2016 - 14:18
#35
Napisano 06 styczeń 2016 - 14:57
W każdym wspomaganiu na orbitrol bez względu na to jaki jest siłownik z czasem zmienia ona swoje położenie. Sama kierownica nie jest mechanicznie połączona z kołami a układ hydrauliczny nie jest idealnie szczelny.
#36
Napisano 06 styczeń 2016 - 15:20
#37
Napisano 06 styczeń 2016 - 15:47
no i to mi się podoba że nie jestem sam z tym problemem i że możemy sie podzielić swoimi problemami ,obserwacjami i wymianą doświadczeń-pozdrawiam
#38
Napisano 06 styczeń 2016 - 16:05
#39
Napisano 06 styczeń 2016 - 16:21
Hah ja też się dołączę, miałem tą gałkę (jak widać na filmie) ale też po tygodniu wywaliłem bo mnie denerwowało że raz jest na górze a raz na dole. Ale o dziwo sąsiad ma MF 690 i tam ta gałka ma zawsze jedno położenie, ciekawe czemu???
#40
Napisano 06 styczeń 2016 - 16:23
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: C-360, wspomaganie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych