Ja się do tego przyzwyczaiłem choć często łapię się na tym ze nie trzymam gały tylko kładę rękę na kierownicy jak w samochodzie. Tyle że wtedy zaś gała przeszkadza...
C-360 wspomaganie kierownicy czy zrobiłem coś nie tak?
#41
Napisano 06 styczeń 2016 - 16:35
#42
Napisano 06 styczeń 2016 - 17:10
#43
Napisano 06 styczeń 2016 - 17:24
ten sworzeń jak koledzy zauważyli przyspawany do wspornika jest za słaby i wymaga wzmocnienia i moim zdaniem zabezpieczenie na tym sworzniu powinno być inne bo to obecne prędzej czy póżniej spadnie dobrze będzie jak to się stanie w polu a nie na szosie przy większej prędkości a z tym wzmocnieniem radził bym nie czekać ,reszta wydaje się się ok.
#44
Napisano 06 styczeń 2016 - 17:27
#45
Napisano 06 styczeń 2016 - 17:51
Sam bolec powinien być gruby a tylko na mniejszy wymiar przetoczony pod łożysko w siłowniku. Nakrętka i dokręcona na hama, zawleczka. W tym przypadku jest dość długi na kawałku na którym nie ma oparcia. Powinien to inaczej zrobić.
#46
Napisano 06 styczeń 2016 - 18:07
Mam coś takiego, że zawsze we wszystkim trzymam kierownice lewą ręką między 10tą, a 11stą (patrząc na zegar) w taki sposób, że naciskam otwartą dłonią na kierownice i kręce jak przez gałe, jak gała ras tu a ras tam to powoduje ona bolesne urazy ręki.
Precz z gałą !!!!
#47
Napisano 06 styczeń 2016 - 18:18
właśnie między innymi dlatego wywaliłem
#48
Napisano 06 styczeń 2016 - 18:30
Sprawa gustu i przyzwyczajenia. jeden lubi rybki, drugi pipki tak to w życiu.
#49
Napisano 22 luty 2016 - 16:11
ja zrobiłem taki bolec mocujący siłownik do płaskiej osi dziś spawalem;-)
#50
Napisano 22 luty 2016 - 16:27
Normalnie fabryka Trochę spawy poprawić i mercedes by się nie powstydził
#51
Napisano 22 luty 2016 - 17:17
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: C-360, wspomaganie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych