Jump to content

Recommended Posts

Posted

Z tego co mówił to przekazuje klucze facetowi który  zaopatruje jego warsztat a ten po kilku dniach przywozi zregenerowane.

Musisz zapytać się w najbliższej wulkanizacji.

 Z tego co wiem wycierają się łopatki i uszczelnienia w kluczu groszowa sprawa ale trzeba mieć dostęp do nich.

Posted

Rozbierasz, czyścisz, wymieniasz wszystkie możliwe oringi, uszczelki, sprężynki... zależny od klucza, bo nie wszystkie działają na tej samej zasadzie. 

Pneumatyka ma wiele zalet, a największa taka, że zarąbiście przyspiesza pracę niemal przy wszystkim. Minusy, to brak możliwości użycia w trudno dostępnych miejscach, chociaż dostępność na rynku wszelkiej maści przedłużek, przegubów i końcówek rozwiązuje częściowo ten problem.

Posted

Stiwen ja pracuje właśnie w wulkanizacji, jest kilka starych kluczy to bym se do domu podszykowal, prezes kupował nowe klucze w intercarsie, kiedyś jeden rozebralem ale wolał bym oddać komuś kto się na tym zna i to robi .ok popytam.

A tak propo klucza to orzy takim kompresorze mozna spooojnie kręcić;-)

Posted

To są drogie zabawki, a jak sie mało używa to je teafia. Lałem zawsze oliwy pare kropli po pracy i po 10 latach to se można ósemki dokręcać :) koła już nie odkręci, a ja używam dosłownie kilka razy w miesiącu, a czasem przez pare miesięcy wogóle.

Elektryczne tak nie bierze jak leży, a pokazuje sie tego sporo na rynku. Mam 2 pneumatyki 1 na pół cala a drugi na trzy czwarte cala, ten drugi naprawde mało używany i też już nie mam sprężarki by ten duży pociągnąć, do niego cza,troche więcej wiatru. :)

  • 10 months later...
Posted

Uważacie, że samodzielna budowa kompresora jest bezpieczna? Sam bym się chyba czegoś takiego nie podjął. Do tego chyba trzeba poświęcić mnóstwo czasu na to.. Mi jak się sprężarka popsuła to nawet nie próbowałem naprawiać ani regenerować. Kolega mi polecił już wcześniej stronkę abc-kompresory i za taką cenę jak tam dostałem nówkę sztukę to chyba śmiesznie byłoby moją starą naprawiać... 

  • 6 years later...
Posted
Tą sprężarka była montowana w IFa. Nobas i innych pojazdach więc obroty miała zależne od silnika i pewnie jak piszesz nie przekraczała 2000 obr. Ja mam ją w germańskim kompresorze i wg moich wyliczeń kręci się koło 970obr.min. i teraz pytanie czy zwiększając obroty sprężarki powiedzmy w okolicę np 1500obr zwiększy się jej znacząco wydajność. Oczywiście silnik musiał by być mocniejszy.
Posted
Akurat mam dwa kompresory z tymi sprężarkami oryginalne z DDR. Zakup nowego szajsu z chin odpada bo te są bardzo dobre a jedynie chodziło mi o zwiększenie wydajności.
Posted
Wiadomo,każdy ma swoje potrzeby. Mam starego ciężkiego klamota nie mobilnego i duży teren . Kupiłem ze 3 lata temu małego stanleja do ręki 10 bar i mam mobilną sprężarke do pompowania kół i wydmuchiwania śmieci. Do nażędzi na powietrze sie nienadaje ale wiele czasu oszczędzam na kombinowaniu z wężami.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...