Czubo11 Posted March 10, 2016 Report Posted March 10, 2016 Witam, jako, że jestem dosyć zielony w tym temacie postanowiłem poradzić się Was - ekspertów w tej dziedzinie. Otóż robiłem ostatnio porządku u siebie i dostrzegłem, że posiadam zupełnie dla mnie nie przydatne koła/opony rolnicze. W związku z tym uznałem, że postaram się je sprzedać i coś jeszcze na nich zarobić. Niestety jednak nie znam się na wycenie takiego rodzaju kół/opon. Wiem o nich niewiele, ponieważ były one przeznaczone pod próbę zbudowania ciągnika rolniczego przez mojego dziadka i ojca co już było dobrych paręnaście lat temu. Posiadam po 2 szt. każdej z 3 rodzajów kół/opon. Pomógłby ktoś zorientować się w tej sprawie? Niżej załączam odnośnik do zdjęć. Jeśli potrzeba byłoby jeszcze jakichś - proszę pisać. http://fotowrzut.pl/UUYE7ASE1R Pozdrawiam! Quote
Robert ;-) Posted March 10, 2016 Report Posted March 10, 2016 Opona zapewne pochodzi od kosiarki konnej, i ma pewnie ze 40lat,felga od żuka. Wartość niewielkapatrzyłem na olx to za felgi chcą od 50do 100 zł Quote
Czubo11 Posted March 10, 2016 Author Report Posted March 10, 2016 To są 3 rodzaje opon, każdy rodzaj po 2 szt. Wszystkie są od kosiarki konnej?? Quote
Robert ;-) Posted March 11, 2016 Report Posted March 11, 2016 Wystaw to na olx za felge policz 50 a za opony dodaj 30zl razem 80zl, może ktoś do kosa kupi, jak nie to po 60 spróbuj oddać za wiele nikt ci za to nie da, wiadomo opony stare a i felgi to już zabytek mało kto ma żuka czy nyse, ale próbuj zawsze lepiej coś, niż ma to leżeć w szopie Quote
Vademecum Posted March 11, 2016 Report Posted March 11, 2016 a ja ci proponuje sprzedać na olx po 100 zł za pare. Wystaw 120 i ciesz sie jak ktoś zechce w ogóle.... stare opony są nic nie warte bo są dużo słabsze niż nowe. Quote