Na początek zdjęcia z malowania pierwsza warstwa..
Zdjęć z remontu nie mam. Poza tym był to bardziej przegląd niż remont.
Napisano 05 kwiecień 2016 - 20:56
Napisano 06 kwiecień 2016 - 05:11
Napisano 06 kwiecień 2016 - 19:45
Jasny kolor to porażka;) Od razu widać wszystkie niedociągnięcia "przeglądu" tylko silnik zapali Na silniku i reszcie odlewów tylko ciemne kolory tak żeby wycieki nie rzucały sie w oczy.
Napisano 07 kwiecień 2016 - 00:16
Taka ciekawostka to ten cięgnik nie był zalany przez wycieki i nieszczelności tylko był pokryty "rdzą" silnik zwolnice skrzynia czyste tylko tył przepuszczał
Jak by się z niego "lało" to bym pomalował na czarno lub popielaty.
.
Lubię czysty sprzęt więc zawsze po robocie lub raz w tygodniu myjka i się świeci.
Napisano 07 kwiecień 2016 - 05:00
Napisano 07 kwiecień 2016 - 18:56
Starszych traktorów w 100% nie uszczelni zawsze będzie gdzieś coś się pocił kapał itp. itd. tym się liczę.
W lato zawsze myjka jest w gotowości i jak raz w tygodniu się myje to nie ma większych problemów że gdzieś nie można doczyścić.
Wiem co oznacza jasny kolor ale świadomie go wybrałem bo dla mnie takie kolory są ładne, reszta wiadomo.
Napisano 09 kwiecień 2016 - 06:26
Napisano 09 kwiecień 2016 - 08:25
Myślę że zamknie się poniżej 3k PLN ale dokładnie co do złotówki nie liczyłem nie liczyłem.
Napisano 09 kwiecień 2016 - 09:05
Napisano 09 kwiecień 2016 - 09:58
macha 1200
farba 400
części około 1000
Napisano 09 kwiecień 2016 - 21:27
Napisano 14 czerwiec 2016 - 08:25
Kawał dobrej roboty!
Napisano 23 czerwiec 2016 - 22:01
Mnie takie malowanie wszystko na jeden kolor nie podoba się. Widać, że to robota niechlujna od ręki, byle lżej i prędzej. Niektórzy nawet opony malują w jednym kolorze do całej reszty. Maska tylko położona i co dalej, znów coś dorabiać i spawać aż farba zejdzie?
Napisano 24 czerwiec 2016 - 04:57
Napisano 24 czerwiec 2016 - 20:45
no , nówka. Jak ja mojego mf 255 tak malnołem to jakiś mechaniczyna skrytykował mnie, że poco malować silnik bo będzie miał gorsze chłodzenie..... fabryka zawsze malowała przecież....
tylko partacz a nie mechanik powie że silnik pomalowany będzie miał gorsze chłodzenie (może o jakieś pól stopnia),ja już z takim mechanikiem nie chciałbym mieć do czynienia-pozdrawiam
Napisano 24 czerwiec 2016 - 21:09
Napisano 24 czerwiec 2016 - 21:50
Napisano 25 czerwiec 2016 - 06:15
Każdy ma własny pomysł i to wielka przyjemność pracować traktorem własnoręcznie wyremontowanym i pomalowanym tak aby ta przyjemność była jak największa. Jest w tym pewna nutka egocentryzmu, egoizmu i modnej obecnie asertywności. Taka jest nasza chłopska natura. I tak od początku to oczywiście za chłodzenie silnika odpowiada układ chłodzenia a nie farba na silniku. Każdy z nas chce mieć ciągnik jedyny w swoim rodzaju, najlepszy, najpiękniejszy. To tak jak koń. Mój pogląd jest taki, że traktor można, a nawet należy dostosować do własnych potrzeb również estetycznych, bo to przecież "mój traktor". Praca Kolegi bardzo mi się podoba co nie oznacza że sam tak bym zrobił. Bardzo dobrze że Kolega udostępnił zdjęcia bo każdy może popatrzeć i pomyśleć co zrobić inaczej jak będzie sam to robił. Szacunek i gratulacje!
Znajomy ma C-328 i na wiosnę kilka lat temu wyjeżdża wyremontowanym i pomalowanym w kolorze niebieskim silnik i żółta maska od C-330. Aż żal było patrzeć na ten przecież kultowy traktor. C-360 nie jest kultowy i maska mi się podoba jak i kolor całego "podwozia". Moim zdaniem wszystko świetnie pasuje, a elementy które nie były w oryginale w kolorze podwozia, a teraz są jedynie podkreślają własnoręczne malowanie. Pozdrawiam Forumowiczów!
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych