Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kiedyś miałem bardzo dużo cierpliwości do jumza i powiem ci że te wspomaganie to dobre tylko na złom bo dużo waży 

Ale jak chcesz sam się przekonać to od strony tylnego koła jest taka niewielka pokrywa z podkładkami dystansowymi mocowana na 4 śruby , wywal podkładki i dociśnij , ja to nawet musiałem dospawać na wewnętrznej stronie blaszkę około 2mm aby dobrze docisnęło ,

Jest jeszcze śruba do regulacji na wewnętrznej stronie i aby się dostać do niej to trzeba zdjąć mechanizm z ciągnika , no i w miejscu gdzie wchodzi krzyżak od kierownicy jest śruba odkrecasz ją i obracasz elementem 

A najbardziej jednak to na latające koła pomaga zlikwidowanie luzów na wieloklinie przy zwrotnicy i na dźwigni pośredniej ale żeby zlikwidować luz na dźwigni pośredniej to trzeba wymontować przednią oś 

Powodzenia

Posted
ja frezy podcinałem na wałku pionowym by zlikwidować luz, luzu na tzw. wąsie nie było ale koła nadal latały. Nawet jeden mówił kup nowe opony ale to już chyba niemiał innego pomysłu. Luz sie robi chyba na listwie i ślimaku i siłowniku ale ja poległem i kupiłem nowe serwo a później sprzedałem trąda

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...