Monk Posted October 5, 2016 Report Posted October 5, 2016 Jakie auto dostawcze polecilibyście do przewozu płodów rolnych do hurtowni czy odbiorców indywidualnych? Chodzi o jabłka, ziemniaki i inne tego typu rzeczy? Największe aby można było jeździć nim na kat. B. Quote
Robert ;-) Posted October 5, 2016 Report Posted October 5, 2016 Rocznik zależy ile masz kasy a marka dukato to przedłużane maxi , najtańszy w zakupie i częściach a to samo co perzot czy citroen Quote
Vademecum Posted October 5, 2016 Report Posted October 5, 2016 DMC do 3,5 tony. VW LT do 96, albo iveco z podobnego rocznika. Pytanie czy chcesz blaszaka czy skrzynie , ale statego blaszaka nie polecam bo jak sie zacznie sypać to cie zje finansowo. Skrzynia jest droższa od blaszaka natomiast wywrotka jest dwa razy droższa od blaszaka. Są tańsze takzwane brygadówki masz pół blaszaka i pół skrzyni. Ja mam LT 55 prawdziwy wół roboczy nie do skasowania Quote
adam1208 Posted October 5, 2016 Report Posted October 5, 2016 Iveco daily 35-10, miałem na bliźniaku, prawdziwy wół roboczy, rama jak w jelczu także zdarzało się pakowac i 4 tony.Transita lawete miałem 2.5d wolnossący tez dawał rade.Lt-ki stare tez nie do zdarcia maszyny,Mercedesy kaczki ( skrzynie ) bo blaszaki rdzewieją tez są lux, miałem 410 2.9 - w zimowe mrozy nowe benzyniaki nie paliły a ten zawszeokreśl budżet to cos podpowiemy Quote
Monk Posted October 5, 2016 Author Report Posted October 5, 2016 No zastanawiałem się też nad Iveco, ale ten Ducato w sumie też dobrze się prezentuje... Widzę, że jest ich kilka wersji ze względu na objętość: http://salekbus.pl/flota.html Quote
Vademecum Posted October 5, 2016 Report Posted October 5, 2016 Dla rolnictwa lepsze auto stare bo nie reaguje na przeładowanie, a te nowe jak dasz coś więcej to zawieszenie nie wytrzymuje. Moim lt woziłem od 5 do 5,5 tony a ładowność ma 2,2 i kiprowałem do tyłu. Quote
adam1208 Posted October 5, 2016 Report Posted October 5, 2016 Dokładnie. poza tym te ducato na common railu 2,3 silnik to lipa. Jak już chcesz cos z nowszych to tylko iveco Quote
AntekPodlasie Posted October 6, 2016 Report Posted October 6, 2016 Jakieś używane i sprawdzone. W ten sposób wiesz, że nie rozpadnie się szybko. Quote
Vademecum Posted October 11, 2016 Report Posted October 11, 2016 i co myślisz z tym dostawczakiem ? masz coś na oku ? Quote
Tofik Posted October 11, 2016 Report Posted October 11, 2016 Ja mam iveco z 97 w posiadaniu od 2002 samochód duży tyle że z ładownością bez rewelacji bo max 2t a to dlatego ze motor slaby i mocy brakuje dlatego też górę widzi z daleka ale na moje potrzeby wystarczy poza tym na ramie to chociaż sie nie boje że sie złamie jak u sąsiada jak miał "kaczkę" i przejeżdżał przez kolczatkę na giełdę to w pól mu poszła i od tamtej pory jeździ ivekiem Pozdrawiam Quote
Vademecum Posted October 11, 2016 Report Posted October 11, 2016 no, ja mam LT 55 i tam rama jest jedna na drugiej i trzecia od skrzyni z wywrotem , także trzy profile jeden na drugim. Iweco ma tą przewage , że jest z 30 cm niżej skrzynia ładunkowa i jak cza ładować wory to iweco będzie łatwiej załdować. Był niedawno ivekiem u mnie po drzewo i porównywałem. Kolejnym minusem jest masa LT 55 waży około 2800 kg. To dużo jak dmc jest 3500 kg. Quote
adam1208 Posted October 12, 2016 Report Posted October 12, 2016 Tofik a jaką max predkosc osiąga Twoje Iveco ?? Ja miałem krótki most, szedł 75km/h ale zadnego ciężaru się nie bał 2.5 td.i jak masz biegi w swoim ? jedynka do siebie i do tyłu ? bo ja tak miałem i do dziś się zastanawiam czy wszystkie tak mają Quote
Tuzon Posted October 14, 2016 Report Posted October 14, 2016 Iveco też dobre. Szczególnie na duże dystanse. Powiem tak, zależy kto czego potrzebuje? Jak ktoś dużo wozi, to takie auta typowo dostawcze są wskazane. Dla kogoś kto wozi sporadycznie, nie potrzebuje auta do przewożenia dużych ładunków, to wystarczy chociaby VW Sharan czy np Toyota Verso z ponad 1000 litrowym bagażnikiem. Specyfikacja tego auta znajduje się tutaj: http://www.toyota.anwa.eu/new-cars/verso/index.json Quote
AntekPodlasie Posted October 14, 2016 Report Posted October 14, 2016 Iveco jest niezłe, zgadzam się Quote
Vademecum Posted October 14, 2016 Report Posted October 14, 2016 ale znalazłeś salon, w nowej hucie na al. pokoju... Quote
Tofik Posted October 16, 2016 Report Posted October 16, 2016 Tofik a jaką max predkosc osiąga Twoje Iveco ?? Ja miałem krótki most, szedł 75km/h ale zadnego ciężaru się nie bał 2.5 td.i jak masz biegi w swoim ? jedynka do siebie i do tyłu ? bo ja tak miałem i do dziś się zastanawiam czy wszystkie tak mająPrzy ładunku powiedzmy 1500kg to śmiało leci 80 z tym że potrzebuje kawałek drogi co by sie rozbujał ile by poleciał z takim ładunkiem to nie wiem bo lata katowania silnika mi dawno minęły z drugiej strony przy takiej masie nie ma co szarżować bo gwałtowne hamowanie przy takiej masie może kawałek grogi zająć a z drugiej strony może kilka metrów braknąć i kuku murowane ja mam silnik 2.5 bez turba tak że jak już pisałem górę widzi z daleka i potem trzeba wajchować Biegi mam jak w maluchu Jedynka jest normalnie do przodu i tak samo jest wsteczny z tym że trzeba zakręcić wajchą bliżej do siedzenia kierowcy i wchodzi jak jedynka. Pozdrawiam Ps.w przyszłości jakbym zmieniał auto to na 90% wybiorę kolejne iveco Quote
Halifaxx Posted October 24, 2016 Report Posted October 24, 2016 Mam sąsiada, który prowadzi spory sklep osiedlowy. Towar do niego dowoził na Citroenem Berlingo a później VW Touranem. Krótko mówiąc były to małe auta dostawcze bądź rodzinne.... Zaleta jest taka, że właściwie wszystko wrzucał w koszta prowadzonej DG.Zobaczcie sobie ile miejsca z tyłu, po złożeniu siedzeń posiada oyota Anwa: http://www.toyota.anwa.eu/new-cars/verso/index.json Na upartego też można traktować to auto, jako małe dostawcze. Quote
Simon8 Posted September 6, 2017 Report Posted September 6, 2017 Ja bym obstawiał Forda Transita. Miałem kiedyś Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.