Patrycja Sylwia Posted October 19, 2016 Report Posted October 19, 2016 Witam wszystkich,Jestem studentką budownictwa i mam temat pracy dyplomowej aby zaprojektować stalowe zadaszenie fermy drobiu o wymiarach 12,5 m na 80,0m (aczkolwiek wymiary mogą się zmienić).Aby przystąpić do pisania pracy, chciałabym zapoznać się z typową specyfiką budynków inwentarskich.Bardzo proszę o pomoc i objaśnienie wątpliwości, a mianowicie:- oświetlenie w takich obiekcie (podwieszone do sufitu?)- wentylacja (tylko w ścianach obiektu?) (ogrzewamy takie hale?)- woda,pasza-wyjście kurcząt na zewnątrz (otwór drzwiowy)- zabezpieczenia przeciwpożarowe i antykorozyjne- sprzęt mechaniczny używany wewnątrz kurnika- wysokość budynku- wstępne obliczenia statyczno-wytrzymałościowe prowadziłam dla wysokości 11m dla układu kratowego i 7m dla blachownicy.Proszę o pomoc. Quote
Vademecum Posted October 19, 2016 Report Posted October 19, 2016 wentylacja przy tej szerokości nie może być tylko w ścianach.Dla kurcząt ogrzewamy.Co do wyposażenia to musisz sie zdecydować jakie, są różne opcje . Chcesz pisać prace a pytania które zadajesz poddają wątpliwość czy jesteś w stanie podołać temu. Quote