Jump to content

Recommended Posts

Posted

Trójki będą w sam raz , gdyby był przedni napęd to można by było rozważyć czwórki ale to ryzykowne 

Ja miałem kiedyś Jumza to do orki z trójkami miałem zrobioną blokadę blokady tylnego mostu , kilka lat tak orałem naprawdę fajny patent .

Posted

Moim zdaniem wybierz, o ile jesteś przy "UNII", 3*35 (U 013/1 (0,35)) lub (3+1) (U 013/1). Na każdy 1 metr szerokości roboczej przy orce z prędkością zlecaną dla tego pługa (6,5 km/h) na glebie średnio zwięzłej na głębokość 28 cm potrzebujesz ok. 55 kM. Zwiększenie prędkości dla tego pługa powyżej 8 km/h powoduje gwałtowny wzrost zapotrzebowania na moc. Przy mniejszych głębokościach (np. orka siewna zapotrzebowanie na moc będzie odpowiednio mniejsze. Chyba układ (3+1) (U 013/1) będzie lepszy. Dla głębokiej orki zimowej raczej nie powinno się przekraczać 5 km/h. Ktoś już się wypowiadał o zasadach agregatowania pługa więc poszukaj i przeczytaj to będziesz wiedział dlaczego przy głębszej orce koła się ślizgają i co zrobić aby się nie ślizgały. Pozdrowienia na cały następny rok! Żeby był lepszy od wszystkich poprzednich, ale gorszy od tego co po nim nastąpi!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...