Jump to content

Recommended Posts

Posted

Są długie wiem;-) ale tak specjalnie zrobiłem, żebym mógł je w razie czego zamienić

a ten załamany puszcze inaczej i nie będzie się załamywał, palił na tym podłączeniu, i chodził na takim podłączeniu, ale widziałem i odwrotnie ale tylko jedno zdjęcie, no cóż zostawię jak jest, tylko kupie opaski i poskracam przewody;-)

Posted
Teraz to i ja wiem żebym zrobił zdjęcie, nie miał bym problemu ;-) a te stare posypały się jak złapałem kluczem i tak się na robiło bigosu, ogólnie mam fotkę ale słabo widać,bo te przewody były zawiniete wokół pompki i nie mogę dojrzeć jak były ale chyba tak jak teraz ale na 100% pewności nie mam.
Posted

Powitać ;-)

mam niespodziankę w mtz-ecie (za pewnie nie ostatnią) wczoraj zauważyłem że mocowanie siłownika to na 4 śruby na skrzyni rusza sie razem z siłownikiem a przy okazji przewody i regulator siłowy, na klej te śruby czy inny patent dodam że dojście marne

druga sprawa cieknie ropa z pod wtrysku czego wcześniej nie było,jakie są tam uszczelki w moim nędznym katalogu nie znalazłem

jutro będę zamawiać drobne części to i te by dorzucili

Posted
Pod wtryskiem będzie podkładka miedziana jak we wszystkich. A z tym słownikiem to masz problem, ustal najpierw co z gwintem, najlepiej wykręć śruby i jeśli marny gwint to daj nowe. Tak jest w tym ciagniku, jak się coś rozkręci ras to rozkręcać się będzie.
Posted

No dobrze miedziana na sam dół ale skąd ta ropa jest tam jakaś gumowa uszczelka i nic więcej , będzie chyba trzeba to rozebrać bo denerwuje mnie ten wyciek.

co do siłownika to fakt nie wygląda to dobrze:-( czytałem w necie to radzą klej typu loktajl oraz wymianę śrub ma twardsze,

są tam niby dwa kołki ustalające ale chodzi to przód tył niedużo ale w zawsze, coś musze pomyśleć bo chce podłogę złożyć i wyłożyć jakimś wyciszajacym materiałem.

Ciekawe ile mnie jeszcze takich niespodzianek spotka

Posted
No wiem że muszę , bo tak zostać nie może, ale wczoraj było późno , jutro wykrece te śruby i zobaczę co jest grane , podobnie jest z dolnym zaczepem dwóch śrub wcale nie ma a 4 się ruszają, z kołami nie ma problemu
Posted
Kolego pilnuj tych śrub chorobliwie bo stracisz zaczep, U mnie w 1614 są 4 i słabe, dlatego uważam co zapimam na ten zaczep. Zawsze wykręć i oglądnij luźne śruby bo mogą być nacięte i ukręcisz a później ból.
Posted

Przy zaczepie będę robił później,tulejki od walka tuza będę zmieniał to i to ogarnę

wiadomo zaczep ważna sprawa bo se można biedy narobić , kiedyś urwała się przyczepka jednosiowa to szczęście że żaden samochód nie jechał a zaczep wbił się w glebę że problem było go wyrwać

Posted

Vademecum kiedyś pisałem o cieknacym wtrysku , rozebralem i szczerze mówiąc to nic nie zauważyłem, wyczyścilem złożyłem spowrotem i jakoś nie cieknie;-)

Teraz musze podciągnąć hamulce i wyregulować sprzęgło , ciekawi mnie kwestia czy można by skrócić pedał sprzęgła (ma niby wycięcie aby go opuścić) wtedy nie trzeba było by tak nogi zadzierac

Posted
Może słabo był skręcony. Hamulców niepodciągaj mocno bo jak złapią temperaturę to je lubi zablokować. Co do sprzęgła to wyższa jazda. Na pewno nic z nim nie kombinuj, sprzęgło nie jest w nim mocne i cza wysprzęglać do dechy. Sprzęgło powinno mieć sprężynę wspomagającą , wtedy chodzi leciutko i jak wciśniesz to jakby nie stawiało oporu. Często tej sprężyny niema bo jak się wypracuje to wypada i lożysko naciska na widełki.
Posted

A ha czyli trzeba zadzierac nogę pod brodę, trudno ustawie tylko odległość łapek od łożyska i tyle , co do sprężyny to jest i spełnia swoje zadanie . Hamulce trochę podciągnąlem ale na jedno koło do drugiego marny dostęp,trzeba będzie się pogimnastykowac, wiem ze trzeba zostawić luz jałowy na70-90mm się zobaczy jak wyjdzie , teraz hamulce są ale jakieś takie mikre

wracając do wtrysku był dobrze do kręcony, nic nie poszedł jak kluczem ciągnęłem

Posted

Oj układ paliwowy był zasyfiony że ej:-(:-(

ale wszystkie filtry wymienione ale o kranikach nie pomyślałem? Na razie pali jeździ jest ok ale się zajrzy dzięki za kolejną podpowiedź;-);-)

  • 3 weeks later...
Posted

Powitać;-) mtz sprawuje się nie źle ;-) jestem zadowolony;-);-)

choć są wycieki na które byłem przygotowany, cieknie z półosi obu i z rozdzielacza akurat z sekcji którą steruje się podnośnikiem , ogólnie dźwignia obok siedzenia działa więc nie używam tej przy kierownicy,

 

Dziś kupiłem pługi 2skibowe na dokładkę do tych 3skibowych które kupiłem na jesieni i tu mam dylemat czy spawać oba czyli5x30 czy też 3+1 = 4x30? Mtz bez przodu nie pociagnie pewnie, ale myślę o założeniu przodka a wtedy na mojej ziemi pójdzie spokojnie

Posted

Dziś podłączyłem prasę i próbowałem klapę i podbierak podnosić , oczywiście się udało ale,no właśnie ale:-(

jak podnoszę to skrzeczy, czy podnoszę czy opuszczam , w prasie mam jedno wyjście tak jakby siłownik jednostronnego działania tym samym idzie ciśnienie i wraca,z tyłu są dwa wyjścia ale podłączam się tylko pod jedno,

Z tym skrzeczeniem ma tak być, czy coś jest nie halo.

Ogólnie to już się zastanawiam czy nie kupić jednego nowego rozdzielacza, a ten ruski wywalić.

Posted
Ja bym zostawił jak jest. Jeśli to tylko skrzeczenie rozdzielacza. Ciekawe czy ktoś grzebał w rozdzielaczu. Jak będziesz miał go na wierzchu to zobacz czy ma plomby, plomba jedna jest na głównym zaworze ciśnienia. A druga na głowiczce. Może przerobić hydraulike w prasie ? MTZ ma 2 biegi hydrauliczne.
Posted

W prasie wolał bym nic nie przerabiać, Bo może jeszcze c355 w nią zaprzęgne,a tam mam jedno wyjście wolne.

wiem ze są dwa wyjścia jedno z tyłu albo z lewej, to zależy jak się ułatwi a drugie z prawej strony ale mi potrzebne jest tylko jedno wyjście do belarki i ewentualnie do owijarki ,nie znam się zabardzo na hydraulice:-( a poza tym że skrzeczy to i cieknie:-(

więc wolał bym zostawic regulator siłowy puki działa poprawnie i wstawić normalny rozdzielacz,

się na czytałem o tej ruskiej hydraulice i jakoś nie mam ochoty tego naprawiać w oryginale, ponoć to walka z wiatrakami

Posted
Musi nie trzymać ciśnienia i stąd te dźwięki. Wymień sam rozdzielacz, tylko odszukaj tabliczke i znajdź taki sam. Wyglądają tak samo a mają różne ciśnienia. Na tabliczce będzie R 75/111 albo 222 albo 333 dziś nie pamiętam tych symboli. Muszą być takie same cyfry po / ....
Posted
Vademecum a powiedz jedną rzecz,wymiana uszczelnień na rozdzielaczu coś pomoże? powiedzmy na sezon wystarczy , dziś trochę się temu przyjrzałem i to pompa skrzeczy by najmniej na niej czuć takie jakby wibracje podczas tych odgłosów, jak się podnosi podnośnik mniej to słychać a na wyjściu hydraulicznym bardziej hałasuje , co do samego rozdzielacza to leje się olej z tych dzwigienek co się steruje sekcjami, ale sądzę że wymienić trzeba też na suwakach w środku komplet kosztuje grosze ,

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...