Jump to content

Recommended Posts

Posted

Panowie,ja też nie byłem sceptycznie nastawiony do dwóch szóstek,jednak najbardziej mnie irytowała obsługa tych akumulatorów w oryginalnych skrzynkach przy ursusie c 360,nie mówiąc już o wyjęciu,dlatego postanowiłem raz na zawsze że nigdy nie będę miał tam akumulatorów,uspawałem więc konkretną skrzynkę na dużą 12-kę z prawej strony przy rozruszniku i jest wspaniale-pozdrawiam

Posted
W ostrowku jest z lewej, ale w 1614 mam w skrzynkach jak w C 360 i po jednej 12stce 140 Ah jak je cza wyjąć to rozwazniej rozkręcić skrzynkę i wyjmować razem ze skrzynką cza się do tego nieźle przyłożyć.....
Posted

Tak zrobiłem przy rusku , skrzynka obok rozrusznika ,i jeden akumulator 12v powinien wystarczyć;-)

a w c355 mam akumulator 12v w lewej oryginalnej skrzynce , mieści się a mógłby by być większy gabarytowo

Dziwi mnie że do c360 i temu podobne miały być dwie 6v, jak większe silniki mogły być zasilane jednym akumulatorem, w kombajnie mam jedną 12 i na długich przewodach wystarczy, u mnie kombajn jest 6 lat i aku który nie był nowy, a kręci choć resztę roku stoi w garażu.

Co do dwóch 6 to można było dłużej kręcić , za to jedna 12 ma lepszego kopa ze startu ale za to krócej kręci tyle co z moich obserwacji

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...