Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jak składałeś to czystymi rękoma ;-) a to piaskowanie docisku sprzęgła miało jakieś wymierne znacznie w działaniu sprzęgła po złożeniu ?

Z drugiej strony musisz mieć porządną piaskarke , zaspawales lekko ta nakrętke, wiem nie po fahowemu:-( ale co niektórzy tak robią.

Jak to teraz modne Brawo Ty

Posted

Piaskowanie sprawiło że przypalone kiedyś sprzęgło już się tak nie ślizga.

Co do spawania nakrętki to już mam pewne doświadczenie bo w trzydziestce ojca też się z tym borykaliśmy.

 

-dwie podkładki rozkręciła się po tygodniu pracy

-lekko zapunktowane w trzech miejscach wytrzymała miesiąc

-całkowicie zastawana działa już od dziesięciu lat

 

Nie mam ochoty rozbierać jej za jakiś czas żeby znów skręcać choć nieraz i zaspawana potrafi się "rozkręcić"

 

Jak to teraz modne Brawo Ja.

Posted

A nie lepiej użyć kleju do gwintów? A jak jesteśmy przy temacie klejów do gwintów to czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego wszyscy używają do odtłuszczenia gwintu przed klejeniem benzyny która, jak powszechnie wiadomo, nie rozpuszcza tłuszczów? Pozdrawiam!

  • 2 weeks later...
Posted

Mnie odkręcały się śruby przy przekładni schumachera. Mechanicy zaspawywali je ale wtedy pękały śruby albo uchwyt. Miałem tego dosyć i zrobiłem na klej. Od tego czasu spokój. Odtłuszczam acetonem a następnie kwasem do lutowania i suszę. Pozdrawiam!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...