marcink90 Posted May 2, 2017 Report Posted May 2, 2017 Cześć mam taki problem i też nie wiem czy dobrze to nazwę ale chodzi mi o te rygle od wodzików No wiecie to te śruby co są na obudowie skrzyni co się je odkręca jak się któryś bieg zablokuje. Chodzi mi oto jakby mi ktoś napisał który jest od którego biegu?Ich tam jest ogólnie 5 wszystkich tych śrub ustawionych w rządku i teraz jakbyście mi napisali po kolei patrząc od OD TYŁU CIĄGNIKA.Jeden ten po lewej stronie jest trochę odsunięty od pozostałych.I mi się wydaje że to jest tak Od lewej Pompa/WOM R/1 2/3. 4 5Dobrze napisałem czy głupoty kompletne?Jak źle to proszę napiszcie jak to jest? Quote
Robert ;-) Posted May 2, 2017 Report Posted May 2, 2017 Od lewej WOM .4i5. 3i2. 1iR. A po prawej reduktor. Quote
DuzyGrzegorz Posted May 2, 2017 Report Posted May 2, 2017 Tak jak napisał Kolega Robert. Zatrzask od WOM jest na przeciwko dźwigni WOM. Jest trochę odsunięty od pozostałych. Następny jest od czwórki i piątki, środkowy jest od dwójki i trójki, następny od jedynki i wstecznego, a ostatni na przeciwko dźwigni polowe/szosowe właśnie od tych biegów. Pozdrawiam! Quote
marcink90 Posted May 2, 2017 Author Report Posted May 2, 2017 Wielkie dzięki nigdzie tego nie mogłem znaleść w necie Quote
Vademecum Posted May 2, 2017 Report Posted May 2, 2017 Czyli tak jak lewarek zmiany biegów oczywiście za ułoźyskowaniem dźwigni czyli lustrzane odbicie. Quote
miszka Posted May 3, 2017 Report Posted May 3, 2017 A czy wyrobienie rygla może powodować wyskakiwanie biegu?Ostatnio w ciągniku który głównie wykorzystuje do orki zaczął mi wyskakiwac 2 bieg i aż się boję kosztu ewentualnego remontu. Od kilku sezonów stuka mi 3 bieg ale da rade z tym żyć ale jak 2 bieg wyskakuje to nici z orki. Quote
Robert ;-) Posted May 3, 2017 Report Posted May 3, 2017 Miszka a jaką masz ziemię że na 2jce orzesz, co do bezpieczników to masz między listwami kulki i jeden waleczek , ja po zamontowaniu ( pogubily mi się )nie mam problemu z kleszczeniem, kulki z łożyska jakiegoś trzeba dobrać , a waleczek do robiłem na tokarce.Druga sprawa może kup nowy bezpiecznik,albo podkręc stary jeśli sprężyna dobra i jeśli jest jeszcze możliwość oczywiście. z wyskakiwaniem może być gorzej móże i najprawdopodobniej jest ścięty tryb bądź listwa ale to mniej prawdopodobne.zdejmij pokrywę i coś powinno być widać niema tu wiele roboty Quote
miszka Posted May 3, 2017 Report Posted May 3, 2017 Ziemię mam lekką, podorywka idzie na 3 biegu plugiem 3 skibowym a orka przedsiewna na 2 biegu. Opony (16.9) mam już słabe ale orka tak jak pisze wyżej idzie bez problemu. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.