maras Posted December 26, 2011 Report Posted December 26, 2011 witam. mam pytanie czy ktoś używa grzałki przepływowej do ciągnika C360??? jak to się sprawuje bo nie wiem czy warto kupić? Quote
dominik1007 Posted January 27, 2012 Report Posted January 27, 2012 ja myślałem o grzałce ale wybrałem świece płomieniową i już poprawiło się odpalanie dosłownie kilka kółek i już pali, ale dzisiaj przyszedł rozrusznik planetrany jak założę to wstawię filmik na yt jak to działa powinno być super i akumulator w dupę nie dostaje a mam tylko jedną 12v a nie 2 6v. ciągnik zalany płynem także nie muszę się martwić i pamiętać czy spuściłem wodę czy zalałem później.pzdr Quote
winio1 Posted January 29, 2012 Report Posted January 29, 2012 Witam wszystkich jestem nowy na tym for i nie wiem gdzie szukać jakiegoś tematu o c 330 bo mam parę pytań na temat zestawu naprawczego do tego ciągnika i jak by mi ktoś podał czy jest taki dział o c 330 w tym for sory ze wszedłem w inny temat Quote
Miki Posted January 29, 2012 Report Posted January 29, 2012 Witam wszystkich jestem nowy na tym for i nie wiem gdzie szukać jakiegoś tematu o c 330 bo mam parę pytań na temat zestawu naprawczego do tego ciągnika i jak by mi ktoś podał czy jest taki dział o c 330 w tym for sory ze wszedłem w inny temat To załóż własny temat od tego jest forum. Gdy założysz temat to każdy z chęcią odpowie na te pytania. Quote
muzyk Posted January 29, 2012 Report Posted January 29, 2012 Witam.Nie zgodze się z tobą DOMINIK grzałkajest lepsza bo w zasadzie jest silnik ciepły przy rozruchu tzn.tuleje a świeca daje ciepło-płomień w czasie rozruchu ale przy zimnym silniku.Pozdrawiam. Quote
dominik1007 Posted January 30, 2012 Report Posted January 30, 2012 niby tak ale dla mnie liczy się samo bezproblemowe odpalenie,ciepło silnik i tak łapie szybko Quote
dominik1007 Posted January 30, 2012 Report Posted January 30, 2012 a poza tym grzałkę trzeba podłączyć odpowiednio wcześniej przed odpaleniem,a ze świecą płomieniową wchodzę do garażu, wsiadam za kółko, podgrzewam świecę przez 20 sekund kręcę i odpalam = wygoda = zaoszczędzony czas = pieniądz ale co kto woli Quote
Ojciec Posted January 30, 2012 Report Posted January 30, 2012 Można jeszcze kupić rozruch stacjonarny który pomoże przy odpalaniu w zimę . Quote
przemo137 Posted January 30, 2012 Report Posted January 30, 2012 A można zastosować dwie rzeczy i tez będzie dobrze Quote
muzyk Posted January 30, 2012 Report Posted January 30, 2012 Panowie wybaczcie ale rozbrajacie mnie swoją naiwnością. Quote
przemo137 Posted January 30, 2012 Report Posted January 30, 2012 A mógł byś rozwinąć swoją wypowiedz bo nie bardzo wiem o co ci chodzi ? Quote
muzyk Posted January 31, 2012 Report Posted January 31, 2012 O to mi chodzi żepodchodzicie do spraw mechaniki w uproszczeniu i po amatorsku. Quote
dominik1007 Posted January 31, 2012 Report Posted January 31, 2012 ja jestem kompletnym amatorem jeżeli chodzi o sprawy mechaniki i dlatego tak do tego podchodzę,dla mnie liczy się efekt,odpala szybciej-odpala "miszyn akompliszt" Quote
przemo137 Posted January 31, 2012 Report Posted January 31, 2012 Ja jestem z takich spraw kompletnie blady wiec napisałem bo wg mojej nikłej wiedzy oba te sposoby się nie wykluczają. Do ursusów serii ciężkiej można kupić normalna grzałkę na prąd która na stałe montuje się w bloku silnika. Quote
muzyk Posted January 31, 2012 Report Posted January 31, 2012 Witam.W porzo panowie przecież wiadomo że nie można być wkażdej dziedzinie specjalistą lub raczej fachowcem ja to doskonale rozumię i myśle że nie jesteście urażeni.Pozdrawiam. Quote
dominik1007 Posted January 31, 2012 Report Posted January 31, 2012 jasne,że nie.przecież nie jesteśmy dziećmi.chociaż nasze kobiety uważają inaczej. Quote
winio1 Posted February 1, 2012 Report Posted February 1, 2012 Witam tak czytam wasze wypowiedzi mnie to trochę martwi ze zapominacie o podstawie tz o stanie technicznym silnika jest to podstawa do dobrego palenia w zimie , jeżeli silnik będzie nie za bardzo technicznie sprawny to nie pomoże ani święcona woda c 360 a w szczególności jej silnik jest raczej uciążliwy do palenia w zimie i podstawa jest dobry akumulator ,rozrusznik (najlepiej dobrej marki z przekładnią ) pompa paliwa 100% końcówki wtryskiwaczy,i zapłon ,a sprężanie w miarę wiem ze jest to dosyć trudne do zrealizowania ale jeśli się systematycznie dba o ich sprawność i nie czeka do końca aż padną to 90% sukcesu w zimie ,no i oczywiście paliwo i filtry w jesieni do wymiany bo jak paliwo letnie i filtry zasyfione to lipa a co do wyboru grzałka czy płomieniówka ja wybrał bym dobry akumulator i płomieniówkę mam w swojej c 330 płomieniówkę i pali na dotyk dziś było u mnie -25 i zapaliła na 1 raz jest tydzień po generalnym remoncie ale nie oto chodzi robiliśmy parę prób z c 360 i wyszło ze dobry ak i płomieniówka się najlepiej sprawdzają tylko ma znaczenie w kt odcinku kolektora się ja montuje ma być mniej więcej w połowie kolektora dolotowego na tym prostym odcinku nie przy samym filtrze powietrza ani na '' skrzyżowaniu'' mniej więcej 4cen od niego w stronę filtra ma to znaczenie Pozdrawiam Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.