Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...
Posted
ja myślałem o grzałce ale wybrałem świece płomieniową i już poprawiło się odpalanie dosłownie kilka kółek i już pali, ale dzisiaj przyszedł rozrusznik planetrany jak założę to wstawię filmik na yt jak to działa powinno być super i akumulator w dupę nie dostaje a mam tylko jedną 12v a nie 2 6v. ciągnik zalany płynem także nie muszę się martwić i pamiętać czy spuściłem wodę czy zalałem później.pzdr
Posted
Witam wszystkich jestem nowy na tym for i nie wiem gdzie szukać jakiegoś tematu o c 330 bo mam parę pytań na temat zestawu naprawczego do tego ciągnika i jak by mi ktoś podał czy jest taki dział o c 330 w tym for sory ze wszedłem w inny temat :)
Posted

Witam wszystkich jestem nowy na tym for i nie wiem gdzie szukać jakiegoś tematu o c 330 bo mam parę pytań na temat zestawu naprawczego do tego ciągnika i jak by mi ktoś podał czy jest taki dział o c 330 w tym for sory ze wszedłem w inny temat :)

 

To załóż własny temat :D od tego jest forum. Gdy założysz temat to każdy z chęcią odpowie na te pytania.

Posted
Witam.Nie zgodze się z tobą DOMINIK grzałkajest lepsza bo w zasadzie jest silnik ciepły przy rozruchu tzn.tuleje a świeca daje ciepło-płomień w czasie rozruchu ale przy zimnym silniku.Pozdrawiam.
Posted
a poza tym grzałkę trzeba podłączyć odpowiednio wcześniej przed odpaleniem,a ze świecą płomieniową wchodzę do garażu, wsiadam za kółko, podgrzewam świecę przez 20 sekund kręcę i odpalam = wygoda = zaoszczędzony czas = pieniądz :) ale co kto woli
Posted
Ja jestem z takich spraw kompletnie blady wiec napisałem bo wg mojej nikłej wiedzy oba te sposoby się nie wykluczają. Do ursusów serii ciężkiej można kupić normalna grzałkę na prąd która na stałe montuje się w bloku silnika.
Posted
Witam.W porzo panowie przecież wiadomo że nie można być wkażdej dziedzinie specjalistą lub raczej fachowcem ja to doskonale rozumię i myśle że nie jesteście urażeni.Pozdrawiam.
Posted
Witam tak czytam wasze wypowiedzi mnie to trochę martwi ze zapominacie o podstawie tz o stanie technicznym silnika jest to podstawa do dobrego palenia w zimie , jeżeli silnik będzie nie za bardzo technicznie sprawny to nie pomoże ani święcona woda c 360 a w szczególności jej silnik jest raczej uciążliwy do palenia w zimie i podstawa jest dobry akumulator ,rozrusznik (najlepiej dobrej marki z przekładnią ) pompa paliwa 100% końcówki wtryskiwaczy,i zapłon ,a sprężanie w miarę wiem ze jest to dosyć trudne do zrealizowania ale jeśli się systematycznie dba o ich sprawność i nie czeka do końca aż padną to 90% sukcesu w zimie ,no i oczywiście paliwo i filtry w jesieni do wymiany bo jak paliwo letnie i filtry zasyfione to lipa a co do wyboru grzałka czy płomieniówka ja wybrał bym dobry akumulator i płomieniówkę mam w swojej c 330 płomieniówkę i pali na dotyk dziś było u mnie -25 i zapaliła na 1 raz :) jest tydzień po generalnym remoncie ale nie oto chodzi robiliśmy parę prób z c 360 i wyszło ze dobry ak i płomieniówka się najlepiej sprawdzają tylko ma znaczenie w kt odcinku kolektora się ja montuje ma być mniej więcej w połowie kolektora dolotowego na tym prostym odcinku nie przy samym filtrze powietrza ani na '' skrzyżowaniu'' mniej więcej 4cen od niego w stronę filtra ma to znaczenie Pozdrawiam

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...