kolo5ful Posted September 18, 2017 Posted September 18, 2017 witam chciał by zakupić sobie tura do zetora 5011 myślałem na turze 2 albo 3 sekcyjny jedynie bym go miał do słomy i raz na jaki czas załadować obornik na przyczepę Quote
Robert ;-) Posted September 18, 2017 Posted September 18, 2017 https://www.olx.pl/oferta/tur-wol-met-zetor-5011-2b-3sek-euro-ladowacz-montaz-dowoz-CID757-IDoJNhv.html Tu masz dobrą firmę ich tury są dość dobrze zrobione , bierz dwu sekcyjny jak mało nim robić będziesz, wiadomo krokodyl do obornika fajny, ale cena już dość wysoka Quote
DuzyGrzegorz Posted September 19, 2017 Posted September 19, 2017 Najpierw zastanów się do czego ten tur i jakie musi mieć parametry a później patrz czy jest wersja dostosowana do traktora. Patrz na wysokoc podnoszenia, długość, udźwig itd. Pozdrawiam! Quote
Robert ;-) Posted September 20, 2017 Posted September 20, 2017 Ja jak kupowałem tura to miało być tylko ładowanie raz w roku obornika z "kupki" z pola ,, a potem doszło ładowanie bel słomy ,siana , kiszonki, do tego ładowanie drzewa w lesie , Przeworzenie różnych cięższych rzeczy w podwórku , tak to jest że później pojawiają się inne prace dla tura niż zakładamy przy zakupie ,Popieram Dużego Grzegorza warto się zastanowić przed, niż później żałować. Quote
kolejarz Posted September 22, 2017 Posted September 22, 2017 Kup tura dwu-sekcyjnego samopoziomującego bez krokodyla z widłami do gnoju, drewna, słomy oraz łyżka do sypkich. cena około 5 tyś. Quote
Robert ;-) Posted September 22, 2017 Posted September 22, 2017 Taki jak w linku który podałem kosztuje ponad 5tysi bez osprzętu ,a ile za samopoziomWystarczy że będzie miał łyżkę i widły na siłownik i już jest dobra robota , taki do 60tki z widłami i szypą wyjdzie poniżej 4tysi Quote
izydor6280 Posted September 23, 2017 Posted September 23, 2017 dopłata do 3 sekcji to zapewne grosze, jeśli ciągnik ma zostać dłużej w gospodarstwie to może warto mieć i nie używać, niż później dokładać Quote
Robert ;-) Posted September 23, 2017 Posted September 23, 2017 Masz racje izydor ale założyciel wątku nie podał ilości grosza jaką może przeznaczyć na zakup tur-aSam mam na linkę ,a marzy mi się euroramka trzy sekcje i samopoziom;-) ale wiadomo kasy nie ma w nadmiarze... . Jak się kupuje patrzy się na cenę i wystarcza słabsze wyposażenie ale w czasie pracy wymagania wzrastają i może mając większą ilość gotuwki kupić coś bardziej wypasionego.pozdrawiam;-) Quote
Vademecum Posted September 23, 2017 Posted September 23, 2017 kolego izydor, mam temat do Ciebie . Jako, że masz w nic-u zawarte sedno mojego rozważania. otóż rozglądam się za jakąś renówką około 80 koni . A i czy wszystkie aresy w tej klasie mróczą jelonkiem? Quote
izydor6280 Posted September 24, 2017 Posted September 24, 2017 tak wszystkie są na silniku JD, w sumie większość serii zaczynających się po 95r. to te silniki Quote
Vademecum Posted September 24, 2017 Posted September 24, 2017 hmmm. dla mnie to minus. rozważam o czymś w aresie 540, 550 lub fendt 307 , 308, 309, właśnie 95-99. absolutnie 4 cyl. i chętnie bez turba. w gre jeszcze wchodzi jakiś paść z lat 80 tych. ale z szczelną kabiną. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.