Wyrolowani Posted September 23, 2017 Report Posted September 23, 2017 Co myślicie o władzy która dla własnych korzyści fałszuje zapisy studium Quote
Vademecum Posted September 23, 2017 Report Posted September 23, 2017 jeśli cie to boli to masz prokuratórę. Quote
Wyrolowani Posted September 23, 2017 Author Report Posted September 23, 2017 niestety jestem rolnikiem a rolnika w Polsce każdy ma w głębokim poważaniu, a co inni myślą na ten temat Quote
Wyrolowani Posted October 16, 2017 Author Report Posted October 16, 2017 dobry wieczórmam pytanie do Pana Grzegorza ,czytając Pana wpisy domyślam się że na prawie zna się Pan jak mało kto,, mam pytanie odnośnie WSA sąd ten tworzy 3-trzech sędziów ,który z nich ma znaczący głos przy wydawaniu wyroku?, proszę odpowiedzieć bez żadnych udziwnieńpozdrawiam i czekam na odpowiedż Quote
Pole Wiedzy Posted October 16, 2017 Report Posted October 16, 2017 Tak jak Pan napisał wojewódzkie sądy administracyjne, co do zasady, orzekają w składzie trzyosobowym. Głos każdego sędziego ma taką samą wartość podczas narady i głosowania. Wyrok zaś zapada większością głosów. W praktyce jednak zawsze to tzw. sędzia sprawozdawca najlepiej zna sprawę. Quote
DuzyGrzegorz Posted October 16, 2017 Report Posted October 16, 2017 "Panem" to trzeba się urodzić. Ja, dzięki Bogu, nie urodziłem się "panem".Na prawie nie znam się zupełnie. Ale bezprawie poznałem w swoim życiu jak mało kto.Cieszy mnie że Koleżanko traktujesz jako sąd skład orzekający. Pytasz Koleżanko mnie jako "prawnika" więc odpowiem tak jak odpowiedziałby prawnik. Otóż wszyscy mają po jednym równym głosie i rozstrzygnięcie zapada większością głosów.Bezprawnik odpowiedziałby nie zgodnie z prawem, a zgodnie z rzeczywistością. Pozdrawiam! Quote