Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam mam problem grzała sie woda w Zetor 8540 po wymianie termostatu sytuacja taka sama . Wskazówka na czerwonym i ponownie wraca do 80. Czy to może być wina termostatu zaznaczam nowy wymieniony czy może chłodnica.Poratujcie

 

Posted

dziś części produkuje się właśnie takiej jakości. weź wywal termostat i zobacz czy bez niego jest tak samo . będziesz miał pewność że to termostat. a termostat do gara i zagotój, zobacz czy otwiera się.

Czyli to może być termostat dwa dni po założeniu było ok. po dwóch dniach  znowu to samo sprawdzę dzieki za podpowiedź

Posted

możesz, tylko obserwuj co sie dzieje. Też nie twierdze żebyś w ogule zrezygnował z termostatu.

Robisz experyment. Jak sie nie będzie grzał bez termostatu to znaczy że termostat sie zacią. to sie zdarza i bardzo często w dzisiejszych czasach. lepiej szukać w używkach. A ten termostat weź do garka z wodą i zagotuj go dopuki sie nie otworzy, czasem aż wyszczeli z garka.

Posted

możesz, tylko obserwuj co sie dzieje. Też nie twierdze żebyś w ogule zrezygnował z termostatu.

Robisz experyment. Jak sie nie będzie grzał bez termostatu to znaczy że termostat sie zacią. to sie zdarza i bardzo często w dzisiejszych czasach. lepiej szukać w używkach. A ten termostat weź do garka z wodą i zagotuj go dopuki sie nie otworzy, czasem aż wyszczeli z garka.

włożyłem stary do garnka i się otwiera czyli pewnie nie temostat.To co  w takim przypadku czujnik

Posted
włóż ten na którym gotuje. gotuje sie poto by go odciąć bo ma sie otwierac w około 75 stopni a jak zagotujesz to ma 100 st. próbuj porobić ciągnikiem bez termostatu. to masz najlepszy sprawdzian a możesz zmienić 5 termostatów i wszystkie będą felerne. Też powinienneś czuć po pracy silnika czy jest prz3grzany czy nie i wtedy podejrzewasz czujnik zegaer. jakby czujnik miał zwarcie to by pokazywał ponad fulll a nie dochodził pomału na czerwone
Posted
ja w moim ursusie obserwuje wskaźnik temperatury, ale drugim wskaźnikiem temperatury dla mnie jest ciśnienie oleju. na gorącym silniku mam ponad 3 atm. a jak mi ciśnienie spada na 3 to znaczy że sie przegrzewa. muj układ chłodzenia wnupalne dni przy ciężkiej robocie nie wydala ale musiałbym zmienić chłodnice bo chemicznego czyszczenia raczej już nie wytrzyma , rok 89

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...