#1
Napisano 04 październik 2017 - 16:46
#2
Napisano 04 październik 2017 - 17:15
Że wolno chodzi to może być też wina oleju, za gesty teraz chłodno i tym bardziej
#3
Napisano 04 październik 2017 - 19:02
#4
Napisano 04 październik 2017 - 19:46
Co do trudności z paleniem to tak będzie ze będzie potrzeba więcej prądu na rozruch
Rub ruchy max wysow , max wsow siłowników, kilka razy to się od powietrza
#5
Napisano 04 październik 2017 - 19:54
Pompa powinna mieć podaną wydajność na 1 obrót. Jak mechanicznie masz podłączoną pompę? Ciężki rozruch może wynikać ze zbędnej konieczności wytworzenia ciśnienia przez pompę. Pozdrawiam!
#6
Napisano 04 październik 2017 - 20:11
#7
Napisano 04 październik 2017 - 21:47
Czyli ma obroty silnika. W stanie nowym jej wydajność jest osiągana przy 2000 obr/min i zerowym ciśnieniu. Przy ciśnieniu znamionowym sprawność nowej pompy zębatej wynosi 85% dla oleju o zalecanej dla danej pompy lepkości, więc jej wydajność jest niższa o 15% od deklarowanej. Wraz ze spadkiem lepkości oleju spada sprawność pompy. Sprawność wraz ze zużyciem spada. Sprawność też spada wraz ze spadkiem obrotów. Przy tysiącu to 70%, a przy pięciuset 40%. Pompy tłoczkowe mają znacznie wyższą sprawność na poziomie 98% przy 2000 obr/min, więc nawet przy pięciuset obrotach na minutę sprawność jest ponad 90%. Lepiej nadają się do TURA pompa tłoczkowa gdyż jej wydajność w zależności od obrotów jest praktycznie liniowa, a nie wykładnicza jak w przypadku pomp zębatych.
Przed odpowietrzeniem sprawdź szczelność przewodu miedzy pompą a zbiornikiem oleju. Sprawdź czy olej robi się szybko ciepły. Pozdrawiam!
#8
Napisano 05 październik 2017 - 05:13
#9
Napisano 05 październik 2017 - 05:43
Ale czy robi się lekko ciepła podczas pracy TUR-em czy podczas pracy nie używając TUR-a? Czy olej w zbiorniku się pieni? Pozdrawiam!
#10
Napisano 05 październik 2017 - 05:53
Jeszcze jedno mi przyszło do głowy. nie masz przypadkiem zbiornika oleju poniżej pompy albo poniżej rozdzielacza i nie masz w układzie zaworu zwrotnego? Czy przewód powrotny wchodzi poniżej poziomu oleju w zbiorniku? Pozdrawiam!
#11
Napisano 05 październik 2017 - 06:07
#12
Napisano 05 październik 2017 - 06:13
To już pisałem w poście #5. Układ się ewidentnie zapowietrza i też musi być tego jakaś przyczyna. Pozdrawiam!
#13
Napisano 05 październik 2017 - 06:28
#14
Napisano 05 październik 2017 - 06:29
#15
Napisano 05 październik 2017 - 07:44
#16
Napisano 05 październik 2017 - 07:57
W układzie nie ma zaworu zwrotnego( chyba że w osprzęcie tura). Przewód powrotny jest wyżej od poziomu oleju
Ssanie olej jest poprzez smok od silnika od autobusu.
Niewiele jakiej grubości jest przewód zasilający ale grubszy od powrotu
#17
Napisano 05 październik 2017 - 07:58
#18
Napisano 05 październik 2017 - 08:03
#19
Napisano 05 październik 2017 - 08:04
#20
Napisano 05 październik 2017 - 08:06
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tur, C360, Hydraulika, Zewnętrzna
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych