Skocz do zawartości

Zdjęcie

Cześć wszystkim

powitanie cześć rolnicy

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 jaro.slaw

jaro.slaw

Nowy

• Użytkownik
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 11 październik 2017 - 08:15

Dzień dobry wszystkim! 
Jestem rolnikiem i zajmuję się uprawą warzyw i owoców ekologicznych. 

Na forum wpadłem szukać nowych rozwiązań, ponieważ do większości dochodzę sam. 
Miłego dnia i pozdrawiam wszystkich serdecznie 

• 0

#2 Robert ;-)

Robert ;-)

Duży Robert;-)

• Super Moderator
  • 8014 postów

Napisano 11 październik 2017 - 08:53

Witaj na forum ;-)
Pozdrawiam .
  • 0
Moja siła robocza c355 i mtz80

#3 rolniczka_585

rolniczka_585

Farmer

• Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 412 postów

Napisano 11 październik 2017 - 08:54

Witaj Jarosław. Co dla Ciebie znaczy słowo "ekologiczne" bo trochę się rozjechały te pojęcia. Nie sypiesz nawozów? Ostatnio widziałam w lidlu ekologiczne jabłka i cytryny, wszystkie równiutkie bez skazy. Ciekawe czym dla nich są ekologiczne  :D 

• 0

#4 sandzia111

sandzia111

Bywalec

• Użytkownik
  • PipPipPip
  • 111 postów

Napisano 11 październik 2017 - 09:46

Dla mnie rolnictwo ekologiczne kojarzy mi się ze stosowaniem naturalnych środków ochrony roślin. Bez stosowania pestycydów, fungicydów i herbicydów, stosowanie obornika z własnej hodowli zwierząt. Brak stosowania maszyn, które zanieczyszczają środowisko poprzez emisję spalin. Hodowla zwierząt na ściółce, gdzie powstaje obornik. Żywienie zwierząt hodowlanych bez użycia antybiotyków, pasza pochodząca wyłącznie z własnego gospodarstwa. W zasadzie można powiedzieć że takie gospodarstwo powinno być samowystarczalne,ale niestety nie w tych czasach... może to być jedynie przydomowy ogródek oraz hodowla zwierząt na własne potrzeby ewentualnie na sprzedaż w małych ilościach.