adrix26 Posted November 12, 2017 Report Posted November 12, 2017 Witam, jest pewien problem w Bizonie Z058 a mianowicie dotyczy on układu kierowniczego... Po odpaleniu bizona bardzo ciężko działa kierownica, siłownik wysunie sie lub wsunie max 3 cm... w tamtych latach też był podobny problem lecz po 10min kręcenia kierownicą już się dało wmiarę kierować lecz kierownica się zacinała a po godzinie pracy olej był już rozgrzany i dało sie łagodnie kosić. Nowy orbitrol założyliśmy w sobote i po prostu masakra po 30 min dalej to samo. Siłownik też jest dobry, a pompa nie wiadomo do końca ale była gorąca. Mamy zamiar wyjechać w QQ a tu kierownicą nie ruszy... Pnowie ! Co się dzieje?Bardzo proszę o szybką pomoc. Quote
DuzyGrzegorz Posted November 12, 2017 Report Posted November 12, 2017 Mnie to wygląda na regulator przepływu lub dławik. Warto pomierzyć ciśnienia i sprawdzić czy cała reszta podnosi, opuszcza ok. Pozdrawiam! Quote
adrix26 Posted November 12, 2017 Author Report Posted November 12, 2017 Ale w Bizon rekord jest osobna pompa do układu kierowniczego a druga pompa zajmuje się resztą, pozdro Quote
DuzyGrzegorz Posted November 12, 2017 Report Posted November 12, 2017 Sprawdź ciśnienie na zasilaniu. Zaślep jeden przewód siłownika. Jeżeli nie do się obrócić w tę stronę to orbitrol jest ok. Pozdrawiam! Quote
adrix26 Posted November 12, 2017 Author Report Posted November 12, 2017 Orbitrol jest nowy założony.. Pasuje sprawdzić czy pompa daję odpowiednie ciśnienie ale nie mam czym :/ Quote
DuzyGrzegorz Posted November 12, 2017 Report Posted November 12, 2017 Gdzieś coś zatrzymuje olej. Po rozgrzaniu łatwiej przepływa. Czy jest tam odpowiedni olej? Może jakiś filtr lub może jakaś dławica. Sprawdź czy gdzieś między zbiornikiem a pompą nie łapie powietrza. Pozdrawiam! Quote
Vademecum Posted November 13, 2017 Report Posted November 13, 2017 to że nowy nie znaczy że dobry, panie mamy XXI wiek, żaden producent za nic nie odpowiada, ludzie i tak kupią. załuż stary orbitrol, może zagęsty olej. ewidentnie masz problem z przepływem oleju. sprawdź filtry, przewody. a patrzyłeś czy czegoś niema w dziurze przed montarzem orbitrola ? albo siłownik zatarty.... Ja bym odkręcił przewody od siłownika do karnistra i aby ktoś ruszył bardzo pomału kierownicą. będziesz miał pewność co do siłownika. a pompe ja sprawdzałem zakręcając śrubami blache aluminiową , pompa była dobra jak ją rozwaliło. Quote
Vademecum Posted November 14, 2017 Report Posted November 14, 2017 widzisz kolego. olej, filtr powinno się wymieniać w hydraulice raz na dwa lata a w silniku co roku i nieważne ile pracuje. olej sie starzeje. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.