Skocz do zawartości

Zdjęcie

Hodowla kur niosek w starej stodole

Kury nioski jaja hodowla

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Daniipeee

Daniipeee

Nowy

• Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 22 listopad 2017 - 21:35

Witam, jestem nowy na forum więc Cześć wszystkim :), wracając do sedna sprawy, Chciał bym zacząć hodować kury nioski ok.1000 szt. Do dyspozycji mam stara stodole która można przerobić na kurnik wymiary ok 12mx25m. Do dyspozycji mam 1ha łąki granicząca ze stodoła na wybieg i 5ha na zasianie. Chciał bym dowiedzieć się coś na temat hodowli , opłacalności, wymaganiami, pozwoleniami, i czy warto, na koniec dodam tylko ze nie mam doświadczenia w rolnictwie. Lecz mam zapał i chęci. Proszę o wyrozumiałość

pozdrawiam DM
  • 0

#2 kunek

kunek

Użytkownik

• Użytkownik
  • PipPip
  • 68 postów

Napisano 23 listopad 2017 - 08:38

Najlepiej wykorzystać maksymalnie powierzchnię, w takim budynku możesz trzymać 1500-1800 szt. kur niosek,

jeżeli będzie to jedyne źródło dochodu to trochę mało

• 0

#3 crazy333

crazy333

Farmer

• Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 383 postów

Napisano 23 listopad 2017 - 09:18

Kunek ma racja taka ilość na przeżycie to mało, ale przecież możesz iść do pracy czy zająć się czymś innych a hodowlę kur niosek w takiej ilości traktować jako dodatkowe źródło dochodu :)

W miarę rozwijania hodowli warto zainwestować głównie w automatyczny system pojenia, co ułatwi nam pracę i zaoszczędzi dużo czasu :)

• 0

#4 Daniipeee

Daniipeee

Nowy

• Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 23 listopad 2017 - 12:45

Mam takie pytanie przy takiej ilości ile można zarobić? @kunek @crazy333 ?
  • 0

#5 Radogost

Radogost

Użytkownik

• Użytkownik
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 24 listopad 2017 - 11:33