Dobromil Posted January 14, 2018 Report Posted January 14, 2018 Witam , poradźcie mi bo mam zamiar kupić rozsiewacz i raczej polski tylko mam dylemat czy na taśmę czy na łańcuch nie mam żadnego doświadczenia który będzie lepszy do wapna może czasami do nawozów Quote
Vademecum Posted January 14, 2018 Report Posted January 14, 2018 miałem jeden i drugi. Mniej problematyczny jest na taśme ale w moim schodziła na bok i nie szło jej ustawić. koniec końców co 2 - 3 kursy luzowałem taśme i naciągałem ją rękami na bok. 15 min. ro trwało, łańcuchowy to w ogule napęd sie blokował. Generalnie niema dobrej maszyny w ogłoszeniach do 5 tysi, a 10 i więcej to przesada. Na dodatek w ogłoszeniach niema prawdy. Patrz na RCW 3 piast on ma 2 talerze. Podają z 1 talerz ale to nie rcw 3 !! Oglądałem zachodnie ale drogie albo zgnite. amazone ma ciekawe rozwiązanie . taśma jest z kratownicy z nierdzewki która idzie po pełnej podłodzeNawóz za drogi by tym siać albo ominiesz albo nadłożysz nawozu, niema precyzji.Czasem zastanawiam sie czy warto cokolwiek kupować - nieraz niema wyjścia Quote
Dobromil Posted January 14, 2018 Author Report Posted January 14, 2018 Ot i całą prawdę napisałeś , ale czymś wapno trzeba siać szukam właśnie rcw 3 na dwa talerze , a powiedz coś więcej dlaczego blokuje się łańcuch bo mam na oku właśnie łańcuchowy Czasem się zastanawiam może kupić dziada za parę groszy i wyremontować , ale taki remont też kosztowny i czasochłonny Quote
Vademecum Posted January 14, 2018 Report Posted January 14, 2018 napęd masz z koła i tam jest poślizg. talerze hydrauliczne i marne wyczucie tego. skup sie na rcw, ten łańcuchowy to chyba ND coś takiego, nie było to czytelne.Jest też wapno granulowane ale to kolejna porażka, drogie i granula miękka.Regeneracja tego to też wyzwanie. cza by dyszel wzmocnić bo z c 360 to chodziło a z mocniejszym ciągnikiem , wiadomo. Quote