Samochod
#41
Napisano 15 marzec 2021 - 21:00
#42
Napisano 15 marzec 2021 - 21:04
Dziękuje, myslałem o tym silniku właśnie, szkoda, że już go nie montują. Ale podobno genialny. Szkoda, że teraz wszystkie nowe dostawaczaki na ad blu jeżdżą. Znajomy ma Ducato z tym silnikiem i 500 tyś przebiegu. bardzo sobie chwali. Zostały jeszcze Renault Masters z podobnym silnikiem 2,3 .
#43
Napisano 15 marzec 2021 - 21:27
#44
Napisano 15 marzec 2021 - 21:34
#45
Napisano 15 marzec 2021 - 21:36
Dzięki Vademecum , a ile masz pojemności w tym Ducato? Skrzynia czy furgon? Zawsze to samo, najbardziej cenne są rady praktyczne , dzięki za informacje. Czyli tak jak w dużych jest dużo ciężarówek, ale zawsze Scania wychodzi najlepiej Szerokości
#46
Napisano 15 marzec 2021 - 21:37
nie montują bo normy spalin, bo iveco przestało dostarczać te motory fiatowi , nie dogadali się
Tak niestety, w iveco tez ich nie ma, a o nim myslałem, teraz montują jakieś 2,3 z ad blu.
#47
Napisano 15 marzec 2021 - 21:50
Ducato bodaj do 2017 montowali 3.0
Sprinterem którym jeździĺem z ad blu to zbiornik miał pod maską, do tankowania cza byĺo ją podnosić, cieżko odkręcić korek, a zawsze gdzieś kapło i biaĺy syf na silniku, a póżniej rudy szalaĺ. PORAŻKA SPRINTERA.
A, ja jeżdże skrzynia i plandeka, w blaszce jazda bedzie lepsza.
Na iweco masz oznakowanie na bĺotniku 35 cośtam bodaj 130 albo 180. 35 to 3.5 tony a to drugie moc silnika w kw 180 to 3.0.
Możesz mieć początek 35 albo 50 albo 75 - to odnosi sie do DMC
#48
Napisano 15 marzec 2021 - 21:57
Dziękuje Vademcum , orientuje się w tym , swoją drogą w Reanault Masterze tez kiedyś była 3 litrówka montowana i miała także dobre notowania. Znajomek miał takiego z przebiegiem 780 tyś przebiegu, ale wymianę oleju i filtrów w robił co 15 tys. silnik chodził jak zegarek,
#49
Napisano 15 marzec 2021 - 22:01
Miałem Forda Transita 2016 r, z ad blu, 2 litry 170 KM, porażka, do przebiegu 70 tyś wymienili mi 2 wtryski, przy 80 tyś wymienili silnik , miałem szczeście, że na gwarancji był, też skrzynia była, na bliźniaku. Do 120 tyś, na nowym miałem już wymienione wszystkie wtryski, czyli po przebiegu 40 tyś na nowym silniku! Dodam, że nie tylko ja tak miałem. Pech to była seria z pierwszym ad blu. Gdybym kupił 2 miesiące wcześniej miałbym w tej samej bluzie silnik starty 2,2 bez ad blu. Ale ten tez lubiał paśc. Miałem skrzynie na 10 euro palet. Ale tez porażka bo się rąbnęli o 5 cm przy robieniu jej na zamówieniu. Na szerokosć. Amerykańskich palet juz nie mogłem ładować. Za wąski.
#50
Napisano 15 marzec 2021 - 22:20
#51
Napisano 15 marzec 2021 - 22:26
Pech, to był pierwszy wypust z tym silnikiem i ad blue. Ale na nowe Iveco nie było mnie stać wtedy. Dziś zresztą tez nie. Musiałbym mieć dobre stałe zlecenia, a ja się kręce tak do 100 km od komina Czasem wawka, ale rzadko, Poznań. Reszta na miejscu.
#52
Napisano 16 marzec 2021 - 02:57
#53
Napisano 16 marzec 2021 - 05:33
Dramat to był największy w zeszłym roku tak od kwietnia do września. Mam stałe zlecenia wiec dałem radę, ale fakt teraz jest 1/2 tego co było rok temu.
#54
Napisano 16 marzec 2021 - 08:01
#55
Napisano 17 marzec 2021 - 05:09
Dużo tych małych przewoźników już nie ma. Zostali Ci,którzy z mieli z czego ciąć.
#56
Napisano 18 lipiec 2021 - 12:36
I dalej szukam czegoś ciekawego. Patrzę na te Fiaty bo się trochę pojawiło na otomoto.
#57
Napisano 05 lipiec 2024 - 05:17
I kupiłem Renaulta Mastera brygadówka, na podwójnym ogumieniu, ale w skrzyni:)
#58
Napisano 09 wrzesień 2024 - 11:04
Planuję wziąć pożyczkę na rozwój mojej firmy, korzystając z usług firmy www.baltcredit.pl. Czy ktoś miał doświadczenie z tą firmą i może podzielić się swoją opinią lub informacją na ich temat? Chciałabym poznać opinie innych osób przed podjęciem decyzji. Z góry dziękuję za wasze odpowiedzi
#59
Napisano 12 wrzesień 2024 - 17:55
Żadnych elektryków i hybryd.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych