xrtx Posted January 8, 2012 Report Posted January 8, 2012 witam nie moge dojsc do ładu z 60 - przy pracy na wyzszych obrotach kiedy pobiera wiecej paliwa zapowietrza sie, wymienialem filtry i robilem cuda lacznie z plukaniem zbiornika i rozwiercanie dziury w korku wlewowym ale nic nie dalo zbiornika nie chce mi sie wyjmować, ciagnik jest stary i w zbiorniku cos by sie znalazło pewnie - nie wiem jak to sprawdzić gdzie łapie powietrze? dzieki za pomoctr Quote
Ojciec Posted January 8, 2012 Report Posted January 8, 2012 zerknij na przewód paliwowy albo gdzies pąpką paliwową łapie powietrze Quote
muzyk Posted January 8, 2012 Report Posted January 8, 2012 W p-ce od strony przewodu doprowadzający paliwo jest filterek pewno zanieczyścił się a korek kup nowy bo ten popsułeś.Pozdrawiam. Quote
zbych-j Posted February 27, 2012 Report Posted February 27, 2012 musisz wyczyścić złączkę pomiędzy przewodem doprowadzającym paliwo ze zbiornika a pompką paliwa.W tym celu odkręć śrubę na klucz 19(przed filterkiem) ,w tej śrubie w wywierconych otworach lubi gromadzić się brud, przez co paliwo nie dochodzi do pompki i powstaje efekt zapowietrzenia. Quote
wiesieki1202 Posted February 27, 2012 Report Posted February 27, 2012 a moze trzeba pompke wymienic bo w sumie to zbiornik jest wyzej i jak dobrze leci paliwo do pompki to nie powinien sie zapowietrzac a raczej przy nieszczelnosci uciekac paliwo choc zdaza sie i tak Quote
grzepaku1 Posted February 27, 2012 Report Posted February 27, 2012 kolego jak poczujesz że zaczyna się zapowietrzać lub bezpośrednio po zgaśnięciu szybko odkęc pompkę wyciągając ją do góry jak ją ściąga od razu na dół tak jakby sprężyna ciągła to zatyka się od pompki do zbiornika w kraniku w przewodzie od zbiornika łatwo to wykryć ściągając przewód przy pompce jeśli paliwo leci dobrze to odkręć pierwszą końcówkę przy pompce na klucz 19 jak kolega radzi następnie sprawdż czy uszczelka pod odstojnikiem nie zatyka ci paliwa ja tak miałem po prostu ta uszczelka spuchła i zatkała przepływ paliwa po dokręceniu odstojnika po prostu zacisła się u góry na filterku uszczelkę tą obciołem od wewnątrz 2 mm i jest ok jak i to nie pomoże na pompce zasilającej odkręć dużą śrubę chyba na klucz 32 czy 27 tam będzie w środku sprężyna może pękła jak sprężyna dobra sprawż zaworek na wyjściu pompy do przelewu a może się filtry zatkały chociaż nowe bo paliwo po zimie jak się wytrąci parafina lub coś innego może być tak że po kilku minutach się zatykają Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.